۰ نفر

قیمت مصوب بیسو T3 در تیرماه98 مشخص شد

۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۲۳
کد خبر: 363456
قیمت مصوب بیسو T3 در تیرماه98 مشخص شد

شرکت سیف خودرو به عنوان نماینده رسمی بیسو در ایران، به تازگی قیمت مصوب اولین محصول مونتاژی خود را اعلام کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، در حال حاضر، سیف خودرو بیسو T3 را در دو تیپ لاکچری و اکسلنت در کارخانه مرتب خودرو تولید می کند. می توان گفت که T3 لاکچری نسخه نیمه فول و T3 اکسلنت نسخه فول آپشن است و مشتریان می توانند در زمان تکمیل وجه بر اساس سلیقه یکی از این دو تیپ را انتخاب نمایند.

بر اساس دعوتنامه های ارسال شده برای اولین سری مشتریان بیسو T3، قیمت نسخه های مختلف این خودرو در تیر ماه ۱۳۹۸ به شرح زیر است:

نوع خودرو قیمت قبل ( تومان ) قیمت جدید ( تومان )
بیسو T3 لاکچری ناموجود ۲۲۹,۰۰۰,۰۰۰
بیسو T3 اکسلنت ناموجود ۲۴۹,۰۰۰,۰۰۰

در حال حاضر دلالان و سرمایه گذاران روی بیسو T3، حاشیه سود ۲۵ تا ۳۳ میلیون تومان را برای خود در نظر گرفته اند و نمونه های پلاک شده و آمده تحویل این کراس اوور تازه وارد را در محدوده ۲۵۰ تا ۲۸۰ میلیون تومان برای فروش می گذارند.

بیسو T3 به پیشرانه ۱٫۳ لیتری توربو ۱۳۳ اسب بخار و ۱۸۶ نیوتن متر گشتاور مجهز است و جعبه دنده اتوماتیک CVT توان این پیشرانه را به چرخ های جلو می رساند. همچنین امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، ترمز پارک برقی، کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، سقف پانارومیک، فرمان کمکی برقی، رادار خطی، رادار نقطه کور، دوربین و سنسور پارک جلو و عقب، دوربین جلو با قابلیت ثبت وقایع، نمایشگر لمسی، سیستم تهویه الکتریکی دستی، استارت دکمه ای، کامپیوتر سفر، تنظیم نورپردازی صفحه کیلومتر، صندلی راننده برقی، بلوتوث، آینه های تاشو برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی و… در بیسو T3 اکسلنت دیده می شود.