۰ نفر

انتقام آتشین از برادر

۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۷:۱۴
کد خبر: 433664
انتقام آتشین از برادر

عامل آتش‌سوزی عمدی در یک ساختمان 4 طبقه در تهران که باعث خسارت یک میلیارد تومانی شده بود، دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، عصر 25 اسفند سال گذشته مأموران کلانتری 111 هفت چنار طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان حریق یک ساختمان چهار طبقه دو واحدی قرار گرفتند.

شاکی در تشریح خبر به کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی گفت: روز حادثه برای کاری از خانه خارج شدم اما وقتی برگشتم دیدم خانه من و واحد کناری در حال سوختن است که البته همسایه‌ام توسط آتش‌نشانی از مرگ نجات پیدا کرد.

سرهنگ کارآگاه «علی گودرزی» معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت در این باره گفت: مأموران پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی محل حادثه شدند و در تحقیقات میدانی متوجه عمدی بودن آتش‌سوزی شدند و تصویر متهم به دست آمد. شاکی پس از مشاهده تصویر عنوان کرد که متهم به آتش‌سوزی عمدی وحید برادرش است که مدتی است باهم اختلاف مالی دارند.

با این سرنخ مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی اقدام به دستگیری وحید 35 ساله کردند و موفق شدند او را در روز دوم اردیبهشت ماه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

وحید پس از حضور در پلیس آگاهی به حریق عمدی اعتراف کرد و گفت: چند سالی است که با برادرم اختلاف مالی داریم و برای همین تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم و منزلش را به آتش بکشم اما به هیچ عنوان نمی‌خواستم خانه همسایه‌اش آتش بگیرد.

با توجه به اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی، وی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده روانه زندان شد.