۰ نفر

مهار اتوبوس مسافربری در آستانه سقوط از پل چمران اصفهان

۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۲
کد خبر: 397209
مهار اتوبوس مسافربری در آستانه سقوط از پل چمران اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بر اثر برخورد 2 دستگاه اتوبوس در پل چمران اصفهان یکی از اتوبوس‌ها در آستانه سقوط قرار داشت که توسط نیروهای آتش‌نشانی مهار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، فرهاد کاوه‌آهنگران امروز در اصفهان در رابطه با برخورد 2 اتوبوس در پل چمران اصفهان اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس واحد شهری و یک دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری تصادف کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان سقوط یکی از اتوبوس‌ها از پل را تکذیب کرد و افزود: یکی از اتوبوس‌ها در آستانه سقوط قرار داشته است، اما به درختی گیر کرده و سقوط نکرده است.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس مسافربری شهری در حال سقوط بوده است، گفت: سقوطی رخ نداده و سرنشینان این اتوبوس هم پیاده شده‌اند، 4 مصدوم این حادثه هم که دچار مصدومیت سطحی شده بودند تحویل اورژانس شدند.

کاوه‌آهنگران با بین اینکه این حادثه ساعت 11 و 55 دقیقه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شده است، مطرح کرد: اکیپ امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه شماره 6 بعد از گذشت 2 دقیقه در محل حاضر شده و سقوط اتوبوس مسافربری را مهار کرده و از سقوط آن جلوگیری شد.