۰ نفر

بی‌احتیاطی راننده اتوبوس دلیل تصادف در محور کاشان- نطنز

۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۵۷
کد خبر: 301346
بی‌احتیاطی راننده اتوبوس دلیل تصادف در محور کاشان- نطنز

رییس مرکز اورژانس کاشان گفت: این حادثه در پی احتمال خواب آلودگی راننده اتوبوس و برخورد با تانکر سوخت حامل گازوئیل صورت گرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، حسین ریاحی اظهار داشت : ساعت حدود 1  بامداد روز سه شنبه  در آزاد راه کاشان _ نطنز حادثه  مرگباری جان  20  نفر را گرفت.

رئیس مرکز اورژانس کاشان  افزود: این حادثه در پی خواب آلودگی احتمالی راننده اتوبوس  و برخورد با  تانکر سوخت حامل گازوئیل صورت گرفته است.

ریاحی با اشاره به  ترافیک به وجود آمده بر اثر این تصادف  گفت: نیرو های امدادی  کاشان به وسیله سه دستگاه اتوبوس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس  مصدومین را به بیمارستان های کاشان و بادرود انتقال دادند.

وی مسیر اتوبوس را از تهران به  طرف کرمان اعلام کرد و افزود: اتوبوس متعلق به تعاونی  7 می باشد.

رئیس اورژانس کاشان تاکید کرد :در این حادثه دلخراش اتوبوس از پشت به تانکر حامل سوخت برخورد کرده و در لاین مخالف واژگون می شود و که متاسفانه 20 نفر فوت می کنند و 27 نفر مصدوم شده اند.

راننده کامیون جان سالم به در برد/ اتوبوس 45 سرنشین داشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: در پی تصادف یک تانکر با یک دستگاه اتوبوس در کاشان راننده تانکر مصدوم و 45 سرنشین اتوبوس کشته و زخمی شدند.

داریوش کریمی امروز اظهار داشت: در پی تصادف یک تانکر با یک دستگاه اتوبوس در کاشان راننده تانکر مصدوم و 45 سرنشین اتوبوس کشته و زخمی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان افزود: مصدوم تانکر سوخت به صورت سرپایی درمان شد، از میان 45 مصدوم اتوبوس 19 نفر در دم جان خود را از دست داده و طبق گزارش ها دو نفر در بیمارستان، سایر مصدومان سریعا به بیمارستان بادرود و کاشان منتقل شدند.

غفور راستین مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در رابطه با حادثه تصادف اتوبوس با کامیون حمل سوخت در اتوبان کاشان-اصفهان  اظهار کرد: این حادثه به دلیل آتش‌سوزی در صحنه 19 فوتی داشته داشته است.

وی با اشاره به این‌که 5 آمبولانس 115 و هلال‌احمر بادرود و نطنز و اتوبوس آمبولانس کاشان برای جابه‌جایی مصدومان و امدادرسانی در صحنه حاضر شدند، افزود: از بین مصدومان خانمی 34 ساله و 5 مرد 18 تا 50 سال به بیمارستان شهید بهشتی کاشان و دو خانم 40 و 34 ساله و 19 مرد 6 تا 50 سال به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: 8 نفر از مصدومان این حادثه مرخص شدند، دو نفر از این میان با 15 درصد سوختگی به بیمارستان سوانح سوختگی امام کاظم اصفهان منتقل شدند و دیگر مسافران در شرایط نرمال و ثابت در بخش بستری هستند.

 بنا بر اعلام منابع محلی اتوبوس در بین راه نیز تعدادی مسافر سوار کرده که اسامی آن‌ها در لیست مسافران وجود نداشته و امکان افزایش تلفات وجود دارد.