۰ نفر

حدس بزنید؛ لباس عروس کدام بازیگر ایرانی است؟ + عکس

۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۷
کد خبر: 688380
حدس بزنید؛ لباس عروس کدام بازیگر ایرانی است؟ + عکس

با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهیم در کمتر از یک دقیقه بگویید، عکس زیر مربوط به عروسی کدام بازیگر است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ مراسم عروسی بازیگران همیشه موردتوجه طرفداران آنها قرار می گیرد و عکس های آن حواشی زیادی را به وجود می آورد. در ادامه با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهیم در کمتر از یک دقیقه بگویید، عکس زیر مربوط به جشن و لباس عروس کدام بازیگر است؟

جشن عروسی در دبی بود

جشن عروسی این بازیگر در دبی و در کنار اعضای خانواده و نزدیکانشان برگزار شد. او در مورد چگونگی مراسم ازدواجش  توضیح داده بود: ما بخاطر اینکه در دبی عروسی کردیم، هماهنگی کارها خیلی سخت بود. سفره عقد را خودم و همسرم با هم چیدیم ! دوست داشتم عروسیم حالت سنتی ایرانی باشه و همه چیز خیلی خوب بود. واقعا عشق و حال کردیم! ۳۲ نفر در جشن عروسیم شرکت داشتن که همه با هم با یک هواپیما رفتیم و تا اونجا کلی شادی کردیم. یک هفته جشن داشتیم این خودش ماه عسلمون هم حساب میشد البته به همراه خانواده هامون!

حدس بزنید؛ لباس عروس کدام بازیگر ایرانی است؟ + عکس

نام پسرش پرواز است و همسرش مدیر فیلم برداری است

همسر او مدیر فیلم برداری است و  صاحب پسری به نام پرواز هستند. او درباره همسر ایده آل اش می گوید: هیچ وقت به این فکر نکرده بودم که شوهرم باید چه تیپ و قیافه‌ای داشته باشد بلکه یک سری ویژگی اخلاقی بود که برای انتخاب همسر آینده‌ام مد نظر داشتم. مهم ترین موضوع این بود کسی را انتخاب کنم که بتواند مرا درک کند.  اما امروز خوشحالم که همسرم در کنارم است و با حضورش مرا به آرامش کامل رسانده است.

این بازیگر فوت کرده است

این بازیگر در ۲۵ دی ماه سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. او در سن ۴۴ سالگی و بر اثر ابتلا به سرطان لوز المعده در سال ۱۳۹۹ در لندن فوت کرد و همانجا به خاک سپرده شد.

اگر نتوانستید نام این بازیگر را حدس بزنید، اینجا کلیک کنید و عکس او را ببینید.