۰ نفر

با بهترین وسیله برای تمیز کردن خانه آشنا شوید

۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۱۱
کد خبر: 475925
با بهترین وسیله برای تمیز کردن خانه آشنا شوید

یکی از وسایل مورد نیاز در خانه که همه ما به آن احتیاج داریم و جزو لوازم خانگی ضروری محسوب می شود جارو برقی است . برندهای بسیار زیادی برای جاروبرقی وجود دارد از جمله جاروبرقی بوش،تفال،فیلیپس و ...  که بسیار پرقدرت هستند و از کیفیت بسیار خوبی بر خوردارند.یعنی اگر به دنبال این هستید که یک بار هزینه کنید و یک عمر استفاده کنید به دنبال این برند ها بروید. همه ما به دنبال خانه ای تمیز هستیم و به دنبال جاروبرقی هستیم که با یک بار کشیدن بتوانیم خانه خود را تمیز کنیم و نیاز نباشد زمان زیادی را صرف کنیم. پس با ما در منزل مارکت همراه باشید تا شما را با انواع جارو آشنا کنیم.  

انواع جارو

باید بدانید که جارو انواع گوناگونی دارد. جاروبرقی ، جارو شارژی که خود شامل جارو دستی و جاروی عصایی و جارورباتیک می شود.  لوازم خانگی تفال یکی از بهترین محصولات را وارد بازار کرده است که آن جاروبرقی رباتیک است.این جاروها کار را بسیار ساده کرده اند.این جاروبرقی به دلیل ظرافتی که دارد به راحتی به زیر مبل ها می رود و همه گوشه ها را تمیز می کند و اگر به صورت خودکار برنامه ریزی شوند می توانند تمام خانه را تا زمانی که شارژ دارند تمیز کنند. جارو های شارژی برای فضاهای کوچکتر مناسب هستند و مزیت آنها این است که به راحتی می توان آنها را جابه جا کرد. ولی توجه داشته باشید نباید از آنها انتظاری مانند جاروبرقی داشته باشید.  جاروبرقی بر خلاف چاروهای شارژی برای فضای بزرگ  کاربرد دارد و برای تمیز کردن خانه هایی که دارای گرد و غبار زیاد هستند بسیار مناسب است.

نکاتی کلیدی در خرید جارو برقی

جاروبرقی

در خرید جاروبرقی نکات زیادی وجود دارد که باید به آن دقت کنید اول از همه قدرت موتور است که مکش جاروبرقی رابطه مستقیم با آن دارد.دقت کردید گاهی برای اینکه گرد و خاک  را تمیز کنید مجبور شده اید که بارها یک قسمت را تمیز کنید؟ما به شما می گوییم یکی از دلایل آن قدرت موتور پایین چاروبرقی است. قدرت موتور را بر روی جاروبرقی ها با وات نشان می دهند. نکته دیگری که مطمئن هستم برای همه خیلی مهم است میزان صدای جاروبرقی است.حتما بارها و بارها برایتان پیش آمده است که در حال تماشای تلویزیون یا صحبت با تلفن هستید و صدای جاروبرقی مزاحم شما می شود و دوست دارید که جاروبرقی همیشه خاموش باشد ولی آیا این امکان پذیر است؟مطمئنا خیر و بالاخره خانه باید تمیز شود!آخرین نکته جنس لوله های  جاروبرقی است  که بهتر است فلزی باشند تا مقائپومت بیشتری داشته باشند.

چگونه جاروبرقی اصل تهیه کنیم ؟

یکی از نکاتی که همیشه فکر ما را در هنگام خرید درگیر می کند این است که لوازمی که می خریم اصل هستند یا خیر؟ برای این کار یک روش بسیار ساده وجود دارد و آن این است که از یک فروشگاه مطمئن خرید کنید تا جنس مورد نظر را برای شما گارانتی کند. به دلیل اینکه گارانتی نشان دهنده اصل بودن و سلامت کالا است و مطمئن باشید اگر فروشگاهی از کار خود مطمئن نباشد کالا را برای شما گارانتی نمی کند.فروشگاه اینترنتی منزل مارکت همیشه سعی بر رضایت مشتریان خود داشته است و شما می توانید وارد سایت شوید و لوازم برقی مانند جاروبرقی ،غذاساز و دیگر کالاهای مورد نیاز را با مشخصات و قیمت بررسی کنیدو با خیال آسوه خرید خود را انجام دهید.