۰ نفر

رئیس سازمان تعزیرات مطرح کرد؛

رصد و تنظیم بازار جدی‌تر می‌شود

۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۱۵
کد خبر: 338802
رصد و تنظیم بازار جدی‌تر می‌شود

تلاش‌ها برای رصد و تنظیم بازار در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم باید تقویت شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، جمال انصاری در همایش سراسری روسای ادارات حراست‌های سازمان تعزیرات حکومتی گفت: آغاز دهه پنجاه انقلاب ایجاب می‌کند که بیانیه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) خصوصاً در حوزه وظایف سازمان و طهارت اقتصادی نصب العین اقدامات ما باشد.
وی اظهار داشت: چابک سازی سازمان تعزیرات باید در ساختار و تفکر بدنه نیروی انسانی سازمانی انجام گیرد تا موجب حرکت به سمت حل مشکلات سازمان شود و این چابکی و حرکت رو به جلوی سازمانی نیازمند تلاش و برنامه ریزی همه عوامل درون سازمانی است.
رئیس سازمان تعزیرات تاکید کرد: مجموعه حراست در هر سازمانی می‌تواند با پیشگیری از آسیب‌ها نقش بسیار موثری در پیشبرد اهداف سازمانی داشته باشد.
وی تصریح کرد: انتظار از حراست‌های سازمان تعزیرات، آرمان خواهی مطابق فرامین شرع و قانون نظام جمهوری اسلامی است و حراست‌ها باید نقش مراقبتی انجام دهند و در بهبود نقش سازمان موثر عمل کنند.
احمد عمادی مدیرکل حراست سازمان تعزیرات نیز در این همایش، اظهار داشت: در یک سال گذشته با همراهی ریاست محترم سازمان تعزیرات، اصلاح ساختار حراست انجام شده و اکنون در تمامی استان‌ها رئیس اداره حراست منصوب شده و حراست با این نگاه که تمام همکاران سرمایه سازمان و نظام محسوب می‌شوند؛ رویکرد پیشگیری از مسائل و مشکلات را در پیش گرفته است، زیرا معتقدیم که تغییر مسیر همکاران و عدم جلوگیری از انحراف برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هزینه‌های بسیار بالا و جبران ناپذیری دارد.

گشت تعزیرات در خیابان شهرستانی و هشدار به متخلفان
گشت مشترک تعزیرات حکومتی در بررسی وضع ارائه خدمات به شهروندان در بازار امام حسین (ع) خیابان شهرستانی، به متخلفان در مورد جمع آوری آبلیمو‌های بی نام و نشان هشدار داد.
مسئولان طرح نوروز ۹۸ سازمان تعزیرات در روز دوم آغاز این طرح به بازار شهرستانی در میدان امام حسین (ع) تهران رفتند و با رویکرد پیشگیرانه به کسبه هشدار‌های لازم برای کاهش تخلفات را اعلام کردند که از جمله این تذکرات درج قیمت، رعایت بهداشت محیط و جمع آوری آبلیمو‌های بی نام و نشان بود.
به گفته مسئولان حاضر در این گشت مشترک، تلاش در طرح نوروز ۹۸ بر این است که تا جای ممکن با تذکر و توضیح جلوی انجام تخلف گرفته شود، اما با آن دسته از سودجویان که اصرار به تکرار تخلف دارند؛ برخورد لازم و قانونی صورت می‌پذیرد.


حضور ۲۲ گروه گشت مشترک تعزیرات در بازار تهران
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران از حضور ­۲۲ گروه گشت مشترک تعزیرات در بازار تهران خبر داد.
محمدعلی اسفنانی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: روز گذشته ۱۰ گروه در صبح و ۱۲ گروه در عصر به اتفاق نمایندگان دادستان تهران و کارشناسان صنعت، معدن و تجارت، اصناف و جهاد کشاورزی در بازار تهران حضور یافتند و بر روند قیمت‌ها نظارت کردند.
وی افزود: این اقدام براساس گشت نوروزی تعزیرات صورت گرفت و امسال از ۷ اسفند گشت نوروزی آغاز شده و گشت‌های تعزیرات در مقایسه با گشت نوروزی سال گذشته ۳ برابر افزایش یافته است.