۰ نفر

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا خبرداد:

پلمب ۱۱۰ فروشگاه قاچاق پوشاک تا روز دوشنبه

۲۸ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۰۴
کد خبر: 330089
پلمب ۱۱۰ فروشگاه قاچاق پوشاک تا روز دوشنبه

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت:طی ۳ روز آینده یعنی تا انتهای روز دوشنبه اول بهمن ماه ­همه کالاهای ۱۱۰فروشگاه پوشاک احصا شده توسط ستاد،­جمع آوری­ و تابلوی آنها پایین کشیده می‌شود.

­ به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، حمیدرضا دهقانی نیا گفت: استانداری مصوبه ای درباره طرح جلوگیری از عرضه پوشاک قاچاق داشت که برداشت های متفاوتی از آن صورت گرفته بود و این برداشت‌ها از دید بیرونی این طور به نظر می رسید که مانع تراشی صورت گرفته است.

وی افزود: از­نظر ستاد، این برداشت از مصوبه استانداری تنها نیاز به هماهنگی های بیشتر داشت که این هماهنگی ها امروز با حضور اقای دین پرست معاون وزیرکشور، ­­دیگر مسئولان این حوزه، ­تولیدکنندگان­ و معاون استانداری انجام شد.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: در این جلسه مصوب­ شد که با محوریت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتحادیه مربوط­ ظرف سه روز آینده یعنی تا انتهای روز دوشنبه اول بهمن ماه ­همه کالاهای ۱۱۰ فروشگاه پوشاک احصا شده توسط ستاد،­جمع آوری­ و تابلوی آنها پایین کشیده شود.

وی گفت: پس از اجرای این مصوبه هم طرح مبارزه با پوشاک برند قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قوی تر از گذشته ادامه خواهد داشت و هیچ مانع تراشی از طرف استانداری یا هر دستگاه دیگری قابل قبول نیست.