۰ نفر

مجتمع آبرسانی مراوه تپه با حضور وزیر نیرو بهره برداری شد

۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۵۱
کد خبر: 329081
مجتمع آبرسانی مراوه تپه با حضور وزیر نیرو بهره برداری شد

مجتمع آبرسانی به 16 روستای بخش مرکزی شهرستان مرزی مراوه تپه واقع در شرق استان گلستان روز دوشنبه با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو بهره برداری شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، رییس آب و فاضلاب روستایی مراوه تپه در حاشیه این آیین گفت: این مجتمع آبرسانی به صورت متمرکز در روستای «آق امام» این شهرستان واقع است.

سید محمود زین الدین افزود: آب آشامیدنی این مجتمع از یک حلقه چاه عمیق در روستای «قرناوه سفلی» تامین می شود و دارای 18 کیلومتر خط انتقال در چهار مخزن و ایستگاه پمپاژ است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این مجتمع آبرسانی که برای عملیات اجرایی آن 145 میلیارد ریال هزینه شده است، افزون بر 10 هزار نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

روستای آق امام با 400 خانوار جمعیت در 25 کیلومتری جنوب شرق مرکز شهرستان مرزی مراوه تپه در شرق استان گلستان واقع شده است.

وزیر نیرو به همراه رییس جمهوری روز دوشنبه برای انجام دومین سفر استانی هیات دولت به گلستان سفر کرد.

شرکت در نشت توسعه و نخبگان، دیدار با علما و روحانیون شیعه و اهل سنت از برنامه های نخستین روز سفر دکتر روحانی به گلستان اعلام شده ضمن اینکه رییس جمهوری در دومین روز سفر خود، با حضور در بیمارستان پنج آذر، تعدادی از طرح های عمرانی، اقتصادی و خدماتی را به صورت متمرکز افتتاح و سپس در شورای اداری استان شرکت می کند.

نشست خبری با اصحاب رسانه و پاسخ به پرسش های آنان برنامه پایانی سفر دو روزه رییس جمهوری به گلستان خواهد بود.