۰ نفر

بخش عمده بزرگراه شمالی کرج تابستان افتتاح می شود

۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۲۳
کد خبر: 533438
بخش عمده بزرگراه شمالی کرج تابستان افتتاح می شود

استاندار البرز اعلام کرد که بخش عمده بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر تا پایان کار دولت دوازدهم زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در  بازدید از بزرگراه شمالی کرج اظهار داشت: این پروژه یکی از پروژه های مهم استان البرز در کاهش بار ترافیکی آزاد راه کرج_ قزوین بوده  که بر اساس برنامه زمابندی از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است.

وی افزود: پروژه بزرگراه  شمالی کرج در ابتدای سال جاری به دلیل برخی مسائل و مشکلات مالی با مانع مواجه  شد که با پیگیری های صورت گرفته، اعتبار بخش عمده مشارکت دولت در این زمینه پرداخت شد.

استاندار البرز اظهار امیدواری کرد که با تخصیص اعتبار مورد نیاز در هفته آتی شاهد عملیات آسفالت پروژه خواهیم بود و تلاش می شود بخش عمده ای از پروژه در دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.

وی یادآور شد: با افتتاح و بهره برداری از بزرگراه  شمالی کرج علاوه بر کاهش بار ترافیکی استان، تردد به استانهای شمالی و غربی کشور با سهولت انجام می شود. 

استاندار البرز در ادامه ضمن بازدید از ورزشگاه  ۶ هزار نفری انقلاب کرج  با تاکید بر اینکه اتمام این پروژه و بهره برداری از آن یک مطالبه مردمی است، خاطر نشان کرد: مدیریت استانی و ملی برای مساعدت در جهت پیشرفت سریع امور این پروژه پیگیری های فراوانی انجام داده بنابراین از پیمانکار جدید انتظار می رود که در زمان مقرر نسبت به تکمیل پروژه اقدام کند.