۰ نفر

یک مقام مسئول تشریح کرد؛

شرط بازگشایی تالارهای پذیرایی البرز

۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰
کد خبر: 531582
شرط بازگشایی تالارهای پذیرایی البرز

رییس اتاق اصناف البرز از بازگشایی تالارهای پذیرایی با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در این استان خبرداد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، بهروز حصاری اظهار داشت که در پی مکاتبات و پیگیری‌های مستمر اتاق اصناف ایران مبنی بر بازگشایی وفعالیت دوباره تالارها  با کمیته امنیتی ، اجتماعی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مقرر شد که تالارهای پذیرایی مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل‌ها فعالیت خود را از سر بگیرند .

وی اضافه کرد: مقرر شد در فضای باز تالارها با در نظر گرفتن فاصله سه متر برای هر صندلی و تامین فضای هشت مترمربع برای هرنفر ،حداکثر با ۳۰درصد  ظرفیت فعالیت و پذیرش مشتری برای خدمات صورت پذیرد. 

حصاری افزود: همچنین در خصوص فضای بسته و مسقف تالارها(سالن) علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل‌ها اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهرهای قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر ، نارنجی ۲۰نفر، زرد ۳۰ نفر و در شهر ها با شرایط آبی تا ۵۰ نفر لازم‌ و ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: اصول پروتکل بهداشتی باید از سوی متصدی تالار و مشتریان برای پیشگیری از شیوع مجدد بیماری کرونا  مورد توجه قرار گیرد .

وی یادآورشد که با صاحبان تالارهایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند به شدت برخورد می شود.

اکنون بیش از ۴۰۰ تالار در استان البرز فعالیت می کنند.