۰ نفر

ماینینگ ارزهای دیجیتال، راه حلی نوین برای درآمد دلاری ثابت

۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۱۷
کد خبر: 706773
ماینینگ ارزهای دیجیتال، راه حلی نوین برای درآمد دلاری ثابت

بزرگترین معضل اکثر ایرانیان در چند سال اخیر، شرایط اقتصادی سخت و تورم بالا بوده است.

 در این شرایط، کسب درآمد ریالی ممکن است بسیاری از مردم را در امرار معاش با مشکل مواجه کند که علت عمده آن، گره خوردن قیمت اجناس و خدمات به قیمت دلار است. دیگر روش‌های قدیمی و سنتی مانند پس‌انداز پول در بانک یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری کارآمد نیست و درآمد حاصل از آن‌ها کفاف خرج‌های این روزها را نمی‌دهد. از همین رو است که خیلی از افراد به دنبال کسب درآمد دلاری هستند. راه‌های کسب درآمد دلاری زیادی در ایران وجود دارند که بسیاری از آن‌ها سوددهی بالایی ندارند و یا از نظر ایمن بودن قابل اعتماد نیستند. با این حال، یک راه کاملاً ایمن و مناسب برای کسب درآمد دلاری در ایران وجود دارد که می‌توان آن را بهترین راه کسب درآمد دلاری در شرایط تورم بالا دانست. آیا در مورد ماینینگ بیت کوین، خرید ماینر و استخراج ارزهای دیجیتال شنیده‌اید؟ آیا در مورد اجاره فارم قانونی نیز شناخت دارید؟ در ادامه، با این روش کسب درآمد دلاری آشنا می‌شویم و به سوال‌های شما در مورد ماینینگ به صورت مستقیم پاسخ دهیم.

ماینینگ بیت کوین به چه معناست؟

ماینینگ بیت کوین یا استخراج بیت کوین، فرآیندی است که در آن از قدرت پردازش کامپیوتری برای حل مسائل ریاضی پیچیده استفاده می‌شود تا تراکنش‌های بیت کوین بتوانند تأیید شوند و به بلاک‌چین اضافه شوند. بلاک‌چین (Blockchain) یک فناوری دیجیتال است که به صورت یک سیستم بلوک‌های متصل به هم در نظر گرفته می‌شود. هر بلوک شامل اطلاعاتی است که به صورت رمزگذاری‌شده ثبت شده است و با بلوک قبلی ارتباط دارد. این ارتباط، یک زنجیره را شکل می‌دهد که به همین دلیل به آن بلاک‌چین یا زنجیره بلوک‌ها معروف است.

در ماینینگ، ماینرها با استفاده از تجهیزاتی مثل کامپیوترها و ASICها، به دنبال حل یک مسئله ریاضی پیچیده هستند. این مسئله بر اساس الگوریتم خاصی به ماینرها ارائه شده و در هر 10 دقیقه یک بلاک جدید در شبکه بیت کوین به این شیوه به بلاک‌چین اضافه می‌شود. در صورتی که کامپیوتر و دستگاه‌های ماینر مسئله را به درستی حل کنند، به عنوان پاداش برای تعدادی بیت کوین دریافت می‌کنند. با افزایش تعداد ماینرها در شبکه، سختی مسئله افزایش می‌یابد و تعداد کمتری بیت کوین به ماینرها تعلق می‌گیرد. در ابتدای ظهور ارزهای دیجیتال، ماینینگ بیت کوین به‌راحتی با استفاده از کامپیوترهای خانگی قابل انجام بود، اما با گسترش شبکه و افزایش تعداد ماینرها، سختی مسئله افزایش یافت و نیاز به تجهیزات قدرتمندتری از جمله ASICها به وجود آمد.

علاوه بر سختی شبکه، هزینه تجهیزات و هزینه برق مصرفی، دو عامل مهم دیگر برای ماینینگ بیت کوین هستند. به عنوان مثال، برای استخراج یک بلاک بیت کوین در حال حاضر به بیش از 110 تراهش ثانیه (TH/s) قدرت نیاز است. در صورت استفاده از تجهیزات معمولی، هزینه برق مصرفی آن‌ها بیشتر از پاداشی است که ماینر دریافت می‌کند.

اگرچه امروزه استخراج بیت کوین نسبت به اولین روزهای رمزارزها سخت‌تر شده است، اما با استفاده از دستگاه‌های ماینر پرقدرتی مانند دستگاه ماینر بیت‌مین S19pro 110TH هنوز می‌توان بیت کوین استخراج کرد. در این فرایند، هر 10 دقیقه، دستگاه‌های ماینر برای رمزگشایی یک بلاک بیت کوین در دسترس هستند. تعداد بیت کوین در هر بلاک در گذشته 50 واحد بود، اما در حال حاضر فقط 6.25 بیت کوین در هر بلاک وجود دارد.

با توجه به افزایش سختی استخراج بیت‌کوین در شبکه، استخرهای استخراج بیت‌کوین ایجاد شده‌اند تا میزان استخراج‌ها در هر 10 دقیقه تنظیم یماند و سود به دست آوردن بیت‌کوین به‌طور متناسب تقسیم شود. در محاسبه سود حاصل از ماینینگ بیت‌کوین، عواملی مانند قدرت تراهش دستگاه ماینر و هزینه برق تاثیرگذار هستند. در ایران، به دلیل هزینه کمتر برق، افرادی که علاقه‌مند به ماینینگ هستند، با خرید دستگاهی پرقدرت مانند S19pro 110TH می‌توانند به‌صورت سودآور درآمد کسب کنند. بر اساس آمارها، بهترین دستگاه ماینر در بازارهای جهانی ماینر S19pro است که با قدرت پردازش 110 تراهشی، بالاترین بازدهی انرژی را در میان تمامی ماینرهای بازار دارد. استفاده از این دستگاه، به شما درآمدی حداقل 240 دلار در ماه خواهد داد. با توجه به قیمت بیت‌کوین در بازار جهانی و پیش‌بینی‌های آتی، درآمد شما از ماینینگ به‌طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است که بر خلاف خرید و فروش ارزهای دیجیتال (ترید کریپتوکارنسی) سود منفی در این روش کسب درآمد وجود ندارد. همچنین باید توجه داشت که با ورود بازار به شرایط بهتر، درآمد دلاری از ماینینگ نیز افزایش خواهد یافت.

ماینینگ ارزهای دیجیتال، راه حلی نوین برای درآمد دلاری ثابت

چرا استخراج بیت‌کوین بهترین راه برای کسب درآمد دلاری است؟

به طور کلی، پاسخ این سوال در امنیت بیت‌کوین خلاصه می‌شود. بیت‌کوین امن‌ترین شبکه در میان تمامی ارزهای دیجیتال دنیاست و به دلیل محدود بودن تعداد بیت‌کوین‌ها در جهان، امکان صفر شدن ارزش آن وجود ندارد. همان طور که اشاره کردیم، ترید (خرید و فروش رمز ارز) راهی پر فراز و نشیب برای کسب درآمد است چرا که نوسانات ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است و ممکن است سرمایه اولیه فرد از بین برود. اما در استخراج بیت‌کوین، ماینرها همیشه در حال استخراج این رمزارز هستند و هیچ گاه دستگاه‌ها نباید خاموش شوند. حتی اگر روزی تمامی بیت‌کوین‌های موجود (21 میلیون عدد) هم استخراج شوند، باز هم ماینرها از کارمزد تراکنش‌های انجام شده در شبکه بیت‌کوین سود خوبی به دست خواهند آورد. با ماینینگ و خرید دستگاه ماینر یا اجاره فارم می‌توانید با خیالی آسوده کسب درآمد کنید.

قیمت ماینر برای خرید و کسب درآمد چقدر است؟

برای شروع فعالیت در زمینه ماینینگ و کسب درآمد دلاری، قیمت بالای دستگاه‌های ماینر می‌تواند یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها باشد. با این حال، با کاهش قیمت بیت‌کوین به حدود 20,457.84 دلار، قیمت دستگاه‌های ماینر نیز کاهش یافته و خرید آن‌ها آسان‌تر شده است. همچنین، خوشبختانه امروزه افرادی که به خرید دستگاه ماینر علاقه‌مند هستند، می‌توانند با دریافت وام، به راحتی دستگاهی پرقدرت را خریداری کرده و با استخراج بیت‌کوین و کسب درآمد دلاری، علاوه بر پرداخت قسط‌های ماینر، سود خود را نیز ذخیره کنند. در ایران، شرکت دارا ماینر این امکان را برای اولین بار فراهم کرده است و افراد می‌توانند با شرایط آسان، دستگاه پرقدرت S19Pro  را به صورت اقساطی و با دریافت وام خریداری کنند. مبلغ اولیه برای خرید این ماینر ۵۰ میلیون تومان و اقساط آن ۱۲، ۱۸ یا ۲۴ ماهه خواهد بود. هیچ ضامنی برای دریافت وام خرید ماینر لازم نیست.

آیا تا اینجای کار سوالی در مورد ماینینگ بیت کوین داشتید؟ همین حالا سوالتان را از طریق این لینک مطرح کنید تا کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پاسخ سوالتان را به شما ارسال کنند.

اجاره فارم استخراج بیت‌کوین برای کسب درآمد دلاری

اگر به دنبال کسب درآمد دلاری با بهترین روش هستید، می‌توانید با اجاره فارم قانونی به راحتی به کسب درآمد بپردازید. در این روش، شما  با خرید دستگاه ماینر و اجاره فارم قانونی برای استخراج بیت‌کوین و به کمک آن، هر ماه، از بیت‌کوین‌های استخراج‌شده، سود دلاری دریافت می‌کنید.

دارا ماینر این خدمات را هم برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. با اجاره فارم قانونی در دارا ماینر، به راحتی و بدون نیاز به سرمایه اولیه زیاد، می‌توانید به کسب درآمد دلاری بپردازید.

اکنون، که قیمت بیت‌کوین کاهش یافته است، بهترین زمان برای خرید ماینر بیت‌کوین با کمترین قیمت و شروع سرمایه‌گذاری در صنعت ماینینگ و کسب درآمد دلاری است. با خرید دستگاه ماینر، می‌توانید به ریال سرمایه‌گذاری می‌کنید، اما درآمد شما به دلار است.

سوالات خود در مورد خرید ماینر و فارم را از ما بپرسید

اگر در مورد خرید ماینر، اجاره فارم یا دریافت وام خرید ماینر و هر مسئله دیگری در زمینه ماینینگ و استخراج بیت کوین سوالی دارید، می‌توانید به راحتی سوال خود را از ما از طریق این لینک بپرسید در مقاله بعدی به مهم ترین و پر تکرارترین سوالات پاسخ می‌دهیم و پاسخ مابقی سوالات را در اسرع وقت به ایمیلتان ارسال می‌کنیم.

همچنین اگر ماینر قدرتمندی مانند ماینر S19Pro را می‌خواهید، می‌توانید با متخصصان دارا ماینر با شماره ۰۹۱۰۸۷۰۶۴۶۳ - ۰۲۱۸۸۷۹۲۰۱۷ تماس بگیرید تا در مورد خرید ماینر قانونی، دریافت وام، اجاره فارم قانونی و تعمیرات تخصصی ماینر، اطلاعات بیشتری دریافت کنید.