۰ نفر

بالش طبی برای آرتروز گردن چیست؟

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۳۰
کد خبر: 524977
بالش طبی برای آرتروز گردن چیست؟

آرتروز گردن و دیسک کمر دو مشکلی هستند که بیماران مبتلا به آنها را برای حرکت دچار مشکلی می کنند و حتی هنگام خواب نیز همواره درد شدیدی را تحمل می کنند. در این راستا کالاهای خوابی مانند تشک خواب و بالش های متعددی تولید و عرضه می شود تا خوابی آسوده را برای این قشر از عزیزان فراهم آورند. اگر با مشکل آرتروز گردن یا دیسک مواجه نشده اید باید بدانید که امروزه افراد زیادی، بخش اصلی زمان خود را به صورت نشسته روی صندلی ها سپری می کنند که همین موضوع آنها را مستعد انواع بیماری های ستون فقرات می کند. با این اوصاف کمترین کاری که می توان در رابطه با جلوگیری از این گونه نواقص انجام داد استفاده از کالاهای خواب مناسب است. هر فرد در طول عمر خود یک سوم را در حالت خواب است. در دوران شیوع کرونا که توصیه نمی کنیم برای خرید از منزل خارج شوید، می توانید با خرید آنلاین بالش آرامش را در خواب به خود هدیه بدهید، اما سوال این است که بالش مناسب برای آرتروز گردن و مشکلاتی مثل دیسک چیست؟ در ادامه شما را با این بالش های جذاب آشنا می کنیم.

بالش طبی

بالش طبی و بالش طبی هوشمند

شاید با بالش های طبی آشنایی داشته باشید اما دقیقا ندانید که منظور از بالش های طبی هوشمند یا مموری فوم چیست و با یکدیگر چه تفاوت هایی دارند. بالش های طبی تفاوت های بسیاری با بالش های معمول دارند که یکی از مهمترین آنها جلوگیری از گرفتگی عضلات ناحیه بالاتنه است.  بالش نامناسب می تواند سبب بروز خستگی بعد از خواب یا ایجاد درد در مهره های گردن شود که از نشانه های آن می توان به خروپف اشاره کرد.

بالش های طبی به دلیل نوع دیزاین و مواد تشکیل دهنده ای که دارند از مشکلاتی مانند ریفلاکس معده، اختلالات تنفسی و گردش خون، دردهای عصبی و سیاتیکی همچنین آسیب های عضلات جلوگیری می کنند. لازم به ذکر است که بالش های طبی نیز انواع مختلفی دارند که برای جلوگیری یا بهبود انواع معضلات ذکر شده استفاده می شوند. بالش طبی موج دار ژل دار، بالش های لوکس مموری فوم، انواع بالش های موج دار و بالش های ژله ای برخی از مشهورترین آنها به شمار می روند.

بالش های هوشمند چند سال است که وارد بازار شده اند. تفاوت آنها با بالش های معمولی در مواد اولیه است به این معنا که در سالهای گذشته از موادی همچون پر قو، الیاف و... در تولید بالش ها استفاده می شد اما حالا ناسا بالش های خاصی را طراحی و عرضه کرد که آنها را با نام بالش های هوشمند می شناسیم. این بالش ها در ابتدای کار توسط دانشمندان ناسا استفاده شد اما حالا برای عموم مردم قابل استفاده است. بالش های طبی هوشمند قابلیت شکل‌گیری مناسب گردن مصرف کننده را دارد و دمای خود را نیز بر اساس دمای بدن تنظیم می کند تا احساس گرما یا سرمای شدید را به شما منتقل نکند.

بالش طبی

بهترین برند عرضه کننده بالش طبی در ایران

انواع بالش طبی توسط برندهای مختلف در ایران تولید و عرضه می شوند که بر مبنای کیفیت قیمت های متنوعی هم دارند. ما توصیه می کنیم که اگر قصد خرید بالش طبی هوشمند را دارید یکبار یک بالش خوب خریداری کنید تا تجربه بدی نداشته باشید و ما معتقد هستیم که خرید کالای خوب خود یک پس انداز است. در حال حاضر یکی از بهترین برندهای تولیدکننده انواع کالای خواب و دکوراسیون منزل که بالش و تشک و انواع روتختی با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار ایرانیان و برخی کشورهای همسایه قرار می دهد برند مورن هوم است.

کالای خواب مورن که برخی ان را با نام تشک مورن می شناسند هم به صورت اینترنتی و هم حضوری انواع بالش طبی را عرضه می کند و نکته ای که آن را متمایز کرده استفاده از مواد اولیه ترک و خدمات و مشتری مداری است. برخی از نکات تمایز این برند را مرور می کنیم: 7 روز ضمانت تعویض کالا (حتی به صورت سلیقه ای)، ارسال رایگان تمامی محصولات به تهران، پشتیبانی شبانه روزی، فروش حضوری با تقدیم پارکینگ و ضمانت اصالت کالا.

برای آن که بیشتر چگونگی خرید آنلاین انواع جدیدترین بالش های طبی، گیاهی و هتلی با قیمت مناسب مورن آشنا شوید می توانید از این راه ها اقدام کنید:

آدرس فروشگاه مورن: دفتر مرکزی تهران، خیابان آیت الله کاشانی، بین رامین و وفاآذر، پلاک 314

آدرس وب سایت مورن: https://www.morenhome.com/

شماره تلفن مورن: 02144076854

بالش طبی