۰ نفر

بهترین زمان سفر برای سفر به ترکیه برای خرید و تفریح

۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹
کد خبر: 495041
بهترین زمان سفر برای سفر به ترکیه برای خرید و تفریح

ترکیه بسیار فراتر از چشم انداز زیبای استانبول است شهری که به بودن ایاصوفیه و مسجد آبی در کنار تنگه بسفر واقع در دو قاره افتخار می کند. برای این موضوع بودن در ترکیه را نمی توان با بودن در هرجای دیگر آسیا، خاورمیانه یا هر جای دیگر مقایسه کرد! مناظر آن باورنکردنی است، مانند یک رویای خارق العاده - فقط باید با چشمان خود کاپادوکیا یا پاموکاله ببینید که متوجه شید حرف ما درست است. و تاریخ همه جا است. در شهر قدیمی استانبول ، غارهای زیرزمینی شهرها در کاپادوکیا و ویرانه های افسوس. حال غذا باورنکردنی را هم به دیدنی های ترکیه اضافه کنید. مطمئنا هر چقدر از کشور دیدن کنید ، بیش از یک بار در ترکیه احساس هیبت خواهید کرد.

آشنایی با ترکیه

کشور دو قاره ترکیه، مملو از تاریخ ، آثار باستانی و شگفتی های طبیعی جادویی، آسیا و اروپا را به هم متصل می کند. ترکیه در شبه جزیره آناتولی در آسیای غربی و شبه جزیره بالکان در اروپا واقع شده است. سفر در اینجا کارهای نفسگیر برای انجام و مکانهای بازدید در 81 استان ترکیه هرگز تعجب ما را متوقف نمی کند.

س

شهر بالن ها، کاپادوکیه

تور مسافرتی ترکیه

 تور ترکیه پیشنهاد الفبای سفر به شماست. این تور جامع به ترکیه ترکیبی از تاریخ و سواحل، شگفتی های ساخته شده توسط بشر و پدیده های طبیعی و همچنین یک فرهنگ سرزنده است. همه موارد دلخواه ما را تجربه کنید. استانبول، آنتالیا، کاپادوکیا، کوش آداسی و پاموکاله در این تور شامل تمام موارد دلخواه ما ، برخی از احساسات خوب مانند خوابیدن یک شب روی یک قایق در زیر ستاره های دریای مدیترانه و یک شب گذراندن در یک عمارت عثمانی تبدیل شده است.

سفر را در میدان جنگ گالیپولی جنگ جهانی اول آغاز کنید ، سپس به افسانه های یونان بپردازید و قبل از قدم زدن در خیابان های افسس ، بقایای شهر افسانه ای تروی را کاوش کنید. قبل از سوار شدن به یک پرواز راحت و راحت به استانبول ، استخرهای قابل توجه صخره ای سفید Pamukkale را از دست ندهید. بازگشت سرحال و آماده برای گشت و گذار در بازارها، مساجد و چایخانه های شهر.

هنگام خرید در ترکیه، چانه زدن را فراموش نکنید. قیمت های گردشگران بسیار مشخص شده و فضای زیادی برای مذاکره وجود دارد! هنگام خرید در مناطق توریستی مانند بازار بزرگ در استانبول، مراقب باشید که کالاها را از نظر وجود نقص بررسی کنید ، قبل از اینکه کالای شما بسته بندی و به شما تحویل داده شود.

رزرو حمل و نقل ، تورها و محل اقامت از قبل در فصول اوج گردشگری توصیه می شود ، به خصوص اگر از مکانهای شلوغ مانند استانبول یا کاپادوکیا بازدید در فصل های غیر اوج، می توانید هر طور که می خواهید رزرو کنید.

سفر نوروزی به ترکیه

سال نو را جذاب تر و متفاوت تر در سرزمینی آغاز نمایید که فرهنگی مشابه ما ایرانیان دارد. آرامش در یک هوایی بی نظیر در شهرهای ساحلی همچون بدروم، مارماریس، ترابزون و کوش آداسی ماجراجویی در شهرهای باستانی استانبول، آنتالیا و قونیه و ارتباط با مردمی مشابه خودمان همچون آنکارا همه و همه می توانند سفری خاص و بی نظیر را در سال جدید برایتان رقم بزنند. اگر دوست دارید سفری کوتاه اما زمینی به ترکیه داشته باشید به شما وان را پیشنهاد می کنیم. درضمن در این موقع از سال می توانید از جشنواره های خرید در وان بهره مند شوید مطمئن باشید تور ترکیه نوروز پیشنهادی فوق العاده است که هر لحظه از سفرتان را خاطره انگیزتر می کند.

سس

مسجد سلیمانیه استانبول

بهترین موقع برای سفر به ترکیه

قسمت ساحلی کشور ترکیه که توسط دریای اژه و مدیترانه احاطه شده اند دارای دما و آب و هوای مدیترانه ای با تابستان های گرم و خشک و زمستان های مرطوب و خنک می باشند. نواحی احاطه شده توسط دریای سیاه دارای آب و هوایی با اقلیم اقیانوسیه با تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های سرد و مرطوب می باشند. به طور کل قسمت های ساحلی کشور ترکیه که در نزدیکی دریای سیاه قرار دارند دارای میزان بارش بیشتری نسبت به سایر نقاط کشور ترکیه می باشند. بنابراین بهترین زمان سفر به ترکیه در فصل های بهار و پاییز می باشد که عموماً دارای آب و هوای معتدلی در این مدت می باشد.

اگر هم به دنبال بهترین زمان برای خرید در ترکیه هستید می توان گفت بهار و پاییز نیز آفرهای ویژه ای در مراکز خرید ترکیه دیده می شوند که می توان خریدهای فوق العاده ای را انجام داد.

با رزرو تور مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست به وبسایت زیر مراجعه نمایید:

www.alefbatour.com