۰ نفر

فروشگاه آنلاین دیاکالا , فروشگاهی به وسعت بازار امنیتی ایران

۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۱۲
کد خبر: 426551
فروشگاه آنلاین دیاکالا , فروشگاهی  به وسعت بازار امنیتی ایران

دیاکالا راه حلی امروزی‌تر برای خرید: توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‌‌کند.

امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‌‌‌‌بینند. ویژگی‌‌‌‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‌‌‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‌‌‌های شخصی و جمعی خود هستیم.

امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‌‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‌‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت ‌‌های نه‌ چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسان‌ها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را ترقیب می‌‌کند که با تغییر در الگوهای نا‌کارآمد زندگی، هوشمندانه‌‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‌‌‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‌‌‌های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‌‌‌‌تر مانند خرید کردن دارند. امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‌ حل‌‌‌‌های جدیدتری وجود دارد ، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. . .

 دیگر کمتر کسی برای خرید کالا،  بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‌‌کند. مشتریان فهیم تر و باهوشتر از قبل شده اند. مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‌‌برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‌‌کند و مایل است دقیق‌‌تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بی‌‌گمان خرید به رو‌‌ش‌های تازه تر، هوشمندانه‌‌تر و البته لذت‌‌ بخش‌‌ را می‌‌طلبد. از همین رو است که هر روز به تعداد استفاده‌ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‌‌‌‌های اینترنتی افزوده می‌‌‌شود.

2

دیاکالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالاهای ایمنی و تجهیزات حفاظتی در ایران است. گروه‌‌‌های مختلف کالا مانند کالای دوربین های مداربسته , دستگاه های رکوردر , تجهیزات شبکه , تجهیزات وایرلس  و رادیو , سیستم های حضور و غیاب سخت افزاری و نرم افزاری و سیستم های هوشمند با تنوعی بی‌نظیر در فروشگاه آنلاین دیاکالا عرضه می‌‌‌‌شوند.

فروشگاه DiyaKala با در اختیار داشتن سهم عمده ای از بازار عرضه اینترنتی کالای امنیتی و حفاظتی در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‌‌‌‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‌‌کند.

 کاربران و مشتریان دیاکالا می‌‌‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان , کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیاکالاست.

شرکت دیاکالا مفتخر به دریافت نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذی‌ربط، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است‌.

همچنین فروشگاه دیاکالا به جهت حمایت و پشتیبانی بهتر از خریداران و مشتریان گرامی , با تکمیل کارد فنی و نصب خود اقدام به ارائه خدمات آموزش و نصب دوربین مدابسته , طراحی و پیاده سازی شبکه های کابلی و بیسیم , خانه هوشمند , سیستم های دزدگیر و اعلام حریق , آموزش  و نصب دستگاه حضور و غیاب و آنتن های رادیویی و مایکرو  نمود.

3

فروشگاه دیاکالا ارائه کننده معتبرترین برند های تجهیزات الکترونیکی و امنیتی مانند سیستم های کنترل تردد, هشدار و دوربین مداربسته داهوا , سیستم های هشدار و دوربین مداربسته هایک ویژن , چیپ های دوربین مداربسته سونی , تجهیزات جانبی دوربین مداربسته سامسونگ و پاناسونیک , دوربین های مداربسته یونی ویو و بوش , دوربین های بیسیم و دوربین لامپی , تجهیزات اعلام سرقت پارادوکس , مکسرون و کلاسیک و دستگاه های حضور و غیاب ZKT ( ZK tech )   می باشد.

همواره یکی از اولویت‌های گروه فنی و فروش دیاکالا، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرایند قبل از خرید آنهاست. برای دیاکالا بسیار مهم است که میلیون‌‌ها کاربر آن، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند.

یکی از نیاز های اصلی مشتریان در هنگام خرید محصولات , شفافیت در قیمت و ارائه خدمات است . دیاکالا با ارائه گارانتی  بهترین قیمت دوربین مداربسته , بهترین قیمت دزدگیر و تجهیزات جانبی و بهترین قیمت دستگاه های حضور و غیاب توانسته این اطمینان را در خریداران محترم به وجود آورد .

شرکت دیاکالا از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ  نمی‌‌کند و همواره تلاش می‌‌کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

4

برای ارتباط بیشتر با ما می توانید به آدرس اینترنتی www.Diyakala.com مراجعه کرده و یا با ایمیل  support[@]Diyakala.com و یا تلفن +98 -21-46083954 در تماس باشید .