۰ نفر

دندانپزشک زیبایی خوب در تهران

۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۹:۲۲
کد خبر: 381523
دندانپزشک زیبایی خوب در تهران

اگر به دنبال دندانپزشک زیبایی خوب در تهران هستید، ما به شما دکتر سعید کریمی را پیشنهاد می دهیم. بهره گیری از فناوری های روز همچون لیزر دندان، دندانپزشکی دیجیتال و ... از مزایای درمان نزد ایشان است.

در تهران دندانپزشکان زیادی در زمینه دندانپزشکی زیبایی فعالیت می نمایند که بایستی افراد در انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی تهران به مواردی توجه نمایند. همه دندانپزشکان برای درمان های مختلف دندانپزشکی مناسب نیستند. انتخاب یک دندانپزشک خوب در رسیدن به درمان موفق بسیار تاثیر گذار است.

انتخاب دندانپزشک زیبایی خوب

علاوه بر میزان تخصص و معتبر بودن مدارک دانشگاهی یک دندانپزشک، بایستی به میزان مهارت و تجربه دندانپزشک توجه نمود. در این امر مشورت با سایر بیماران و دیدن نمونه کارهای متخصص کمک فراوانی به بیمار می نماید. استفاده از تکنولوژی های روز و فناوری های دیجیتال می تواند از معیارهای برتری یک دندانپزشک خوب به حساب آید. ما به شما برای خدمات دندانپزشکی زیبایی و کاشت ایمپلنت بدون جراحی دکتر سعید کریمی را پیشنهاد می دهیم. با انتخاب ایشان برای درمان های دندانپزشکی با اطمینان، درمانی موفق را داشته باشید.

درمان های دندانپزشکی زیبایی توسط متخصص دندانپزشک خوب

در زمینه زیبایی دندان ها و دندانپزشکی زیبایی درمان های مختلفی ارایه می شود. از خدمات سفید کردن دندان با لیزر گرفته تا خدمات طراحی لبخند و کاشت ایمپلنت دندان و ... را یک مرکز معتبر ارایه می دهد. انتخاب روش درمانی بسته به نظر دندانپزشک و متناسب با نقص دندانی انجام می شود.  افراد بایستی با شناخت کافی اقدام به انتخاب دندانپزشک و مرکز دندانپزشکی خوب برای خود نمایند.

سفید کردن دندان با لیزر

یکی از درمان های پر کاربرد در زمینه دندانپزشکی زیبایی، سفید کردن دندان می باشد. در این روش خاص با استفاده از مایع و ژل سفید کننده، عملیات سفید کردن دندان ها را انجام می دهند. استفاده از فناوری های روز در این زمینه همانند لیزر و سفید کردن دندان با لیزر در ایجاد درخشندگی و سفیدی بالاتر بدون صدمه زدن به مینای دندان بسیار موثر است. در واقع با لیزر به شکل کاملا کنترل شده ژل سفید کننده گرم شده و از تخریب لثه و مینای دندان جلوگیری می شود. یکی از اصول طراحی لبخند داشتن دندان های سفید است که با استفاده از درمان های سفید کردن دندان این امر به دست می آید. جهت خدمات بلیچینگ یا همان سفید کردن دندان ها می توانید به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی مراجعه نمایید.

ایمپلنت بدون جراحی

02

فراهم کردن دندان های ردیف و کامل برای بیماران یکی از اهداف دندانپزشکی زیبایی محسوب می شود. این در حالی است که روش های قدیمی کاشت ایمپلنت دندان باعث نگرانی ها و استرس های فراوانی برای بیماران می شد. از این رو با پیشرفت خدمات دندانپزشکی کاشت دندان، روشی نوین تحت عنوان ایمپلنت بدون جراحی ارایه شده است. در این نوع درمانی برش و بخیه لثه صورت نمی گیرد و تنها با پانچ کردن و سوراخ کردن لثه اقدام به کاشت دندان می نمایند. استفاده از این روش درمانی باعث سهولت درمان برای بیمار شده و رضایت بیمار را به همراه دارد. وجود استخوان کافی فک بیمار به عنوان شرطی برای این درمان محسوب می شود. دکتر سعید کریمی به عنوان یک دندانپزشک زیبایی خوب در تهران از درمان های کاشت ایمپلنت بدون جراحی و درد برای بیماران بسته به شرایط آن ها بهره می برند.

طراحی لبخند و اصلاح طرح لبخند توسط دندانپزشک زیبایی

یکی از درمان های مرسوم در زمینه دندانپزشکی زیبایی، خدمات طراحی لبخند و اصلاح طرح لبخند می باشد. این روش درمانی شامل مجموعه ای از خدمات درمانی نظیر کاشت دندان، سفید کردن دندان، درمان های زیبایی لثه، لمینت دندان و خدمات ارتودنسی و ... می باشد. با فراهم کردن لبخند زیبا در درمان های طراحی لبخند، اعتماد به نفس افراد افزوده شده و موجبات حضور موثر تر افراد در اجتماع فراهم می شود.

انتخاب روش زیبایی درمانی برای افراد بسته به نقص دندانی و شرایط افراد انتخاب می شود. از این رو می توان روش های مختلفی را برای درمان های زیبایی دندان در نظر گرفت.

ارتودنسی نامریی روشی جایگزین سیم بندی و براکت های مرسوم دندانپزشکی

یکی از درمان هایی که بسیاری از افراد در جهت زیبایی دندان های خود نزد دندانپزشک متخصص در زمینه زیبایی دارند، ارتودنسی است. ولی برخی از ظاهر سیم بندی و براکت های مرسوم آن ابراز نارضایتی کرده و به دنبال روش های جدید در این زمینه هستند. برای این دسته از افراد پیشنهاد می شود از روش ارتودنسی نامریی استفاده شود. در واقع ارتودنسی نامریی روشی جدید محسوب شده که به وسیله پلاک های شفاف اقدام به مرتب سازی دندان ها می شود. دندانپزشک با استفاده از تجهیزات دیجیتال اقدام به ساخت این پلاک ها کرده و مرتب سازی دندان های بیمار را انجام می دهد. یک دندانپزشک زیبایی خوب در تهران در زمینه ارتودنسی بایستی توانایی ارایه خدمات ارتودنسی نامریی را داشته باشد. لازمه درمان های ارتودنسی نامریی بهره گیری از خدمات دیجیتال و ساخت پلاک های شفاف با استفاده از تجهیزات دیجیتال می باشد.

دندانپزشکی دیجیتال در خدمت دندانپزشک زیبایی خوب

یکی از معیارهایی که بایستی در انتخاب یک دندانپزشک خوب به آن توجه نمایید، خدمات دندانپزشکی دیجیتال می باشد. در این روش خدمات دندانپزشکی با استفاده از تجهیزات دیجیتال در اختیار افراد قرار می گیرد. از این رو درمان دقیق تر می شود. استفاده از خدمات عکس برداری های سه بعدی و ساخت انواع ریستوریشن های دندانی که به کد کم موسوم است یکی از این روش ها محسوب می شود. بهترین و زیباترین ریستوریشن های دندانی توسط این فناوری قابل دستیابی می باشد. فناوری نوین لیزر و بهره گیری در زمینه درمان های مختلف دیگر فاکتوری است که بایستی در انتخاب یک دندانپزشک زیبایی خوب به آن توجه نمایید. استفاده از نرم افزارهای دیجیتال بخصوص در زمینه طراحی لبخند و اصلاح طرح لبخند یکی دیگر از مواردی است که از خدمات دندانپزشکی دیجیتال محسوب می شود. دکتر سعید کریمی از فناوری های دیجیتال در زمینه انواع درمان های دندانپزشکی استفاده می نمایند.

حقوق بیماران توسط دندانپزشک زیبایی خوب بایستی رعایت شود

علاوه بر کیفیت خدمات دندانپزشکی و توجه بر این امر که بایستی خدمات دندانپزشکی با قیمت و هزینه مناسب در اختیار افراد قرار گیرد بایستی واحد دندانپزشکی به برخی از موارد توجه داشته باشند:

  • واحد دندانپزشکی بایستی خدمات دندانپزشکی را در محیطی بهداشتی و آرامش بخش ارایه دهد.
  • ارایه خدمات دندانپزشکی با هزینه مناسب
  • توجه به وقت و زمان بیمار و رعایت این امر بایستی از اصول یک واحد دندانپزشکی معتبر باشد.
  • ارایه خدمات مختلف دندانپزشکی به صورت مجموعه ای
  • همراهی واحد دندانپزشکی و بیمار در روند درمانی در کل زمان درمان
  • ارایه مواد با کیفیت در درمان های مختلف
  • ...

دکتر سعید کریمی یکی از بهترین دندانپزشکان زیبایی در تهران محسوب می شوند.

03

دکتر سعید کریمی یکی از بهترین دندانپزشکان زیبایی در تهران محسوب می شوند که خدمات زیبایی دندان را با ارایه فناوری های روز عرضه کرده که باعث درمان موفق شده و رضایت بیمار را به همراه دارد. ارایه خدمات دیجیتال دندانپزشکی از امتیازات درمان های دندانپزشکی نزد ایشان محسوب می شود.

جهت خدمات دندانپزشکی می توانید به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی به نشانی تهران - بلوار افریقا (جردن) - بالاتر از پمب بنزین - کوچه تندیس - پلاک ۴ - واحدهای ۱و ۲  مراجعه نمایید و جهت اطلاعات تکمیلی به وب سایت دکتر سعید کریمی  به نشانی  www.drskarimi.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های021-88888590 و 88884546  تماس حاصل نمایید.