۰ نفر

همزمان با نوسان دلار میان کانال ۲۷ و ۲۸ هزار تومان؛

سیر صعودی سکه امامی متوقف شد

۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰
کد خبر: 628774
سیر صعودی سکه امامی متوقف شد

در شرایطی که بازار اونس جهانی تعطیل است و قیمت دلار در بازار آزاد در میان کانال ۲۷ و ۲۸ هزار تومان نوسان دارد، قیمت انواع سکه اندکی کاهش را تجربه می‌کند. این در حالی است که سکه امامی در ادامه روند افزایشی روز گذشته امروز نیز با حدود ۶۰ هزار تومان افزایش قیمت روبرو بوده است.

اقتصادآنلاین - پانیذ رحیمی؛ امروز در حالیکه بازار اونس جهانی تعطیل و  نرخ دلار در ادامه سیر صعودی روز گذشته در میان کانال ۲۷ و  ۲۸ هزار تومان شناور است و تا این لحظه معادل ۲۷ هزار و ۹۹۰ تومان معامله می‌شود، قیمت ها در بازار سکه، اندکی کاهش یافته. این در حالی است که قیمت سکه امامی با ۶۰ هزار تومان افزایش روبرو بوده است..

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۳۶۹ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ۳۰۸ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی حدود ۶۰ هزار تومان را نشان می‌دهد اما در مقایسه با قیمت صبح نزدیک به ۲۰ هزار تومان کاهش داشته است.

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۲۹۵ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته معادل ۷ میلیون و ۳۴۵  کاهشی در حدود ۵۰ هزار تومان را تجربه کرده است. 

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۲۷۲ هزارتومان قیمت خورده که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۴ میلیون و۳۰۲ هزار تومان کاهشی در حدود ۳۰ هزار تومان داشته است. 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۵۸۲ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۵۷۸ هزار تومان افزایش قیمت اندکی داشته است. 

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۳۵۱ هزارتومان، نیم سکه، ۷۸۷ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۱۴ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، ۹۷۷ هزار تومان حباب دارد.