۰ نفر

آخر هفته فعلا سبز است؛

گزارش میانی بورس ۲ آذر ۱۴۰۱ / بانکی ها و خودرویی ها شاخص را پیش می برند

۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۱
کد خبر: 683334
گزارش میانی بورس ۲ آذر ۱۴۰۱ / بانکی ها و خودرویی ها شاخص را پیش می برند

بورس در آخرین روز هفته معاملات نسبتا سبزی را تجربه می کند. بانکی‌‎ها و خودرویی‌ها بیش‌ترین تاثیر را در صعود حدود ۳هزار واحدی شاخص کل در یک ساعت ابتدایی معاملات امروز داشتند. ارزش معاملات خرد حدود ۹۷۵ میلیارد تومان بوده که نسبت به روز گذشته بهبود یافته است و همچنین حقیقی‌ها حدود ۲۰ میلیارد تومان از بازار خارج کردند.

به گزارش سرویس بورس اقتصادآنلاین؛ بورس معاملات آخرین روز هفته را سبز پوش آغاز کرد و شاخص کل تا میانه‌های بازار با افزایش حدود ۳هزار واحدی از ارتفاع یک میلیون و ۴۱۰ هزار واحدی عبور کرد.

افزایش شاخص کل بیش‌تر تحت تاثیر معاملات گروه خودرویی و بانکی قرار داشت؛ جاییکه «وبملت» با ۵۵۰، «خساپا» با ۳۲۰، «وتجارت» با ۳۰۰ و «وبصادر» با ۲۰۰ واحد بیش‌ترین نقش را در صعود شاخص کل در میانه های بازار امروز داشت.

شاخص هم وزن نیز با افزایش بیش از ۱٬۶۰۰ واحدی تا سطح ۴۰۶هزار واحدی بالا آمد.

در ۶۰ دقیقه ابتدایی بازار امروز، ارزش معاملات خرد حدود ۹۷۵ میلیارد تومان بوده که نسبت به روز گذشته بهبود یافته است.

همچنین حقیقی‌ها حدود ۲۰ میلیارد تومان از بازار خارج کردند؛ در میان گروه‌های مختلف «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با ۱۳.۵، «فرآورده‌های نفتی» با ۱۰ و «فلزات اساسی» با ۹.۵ میلیارد تومان بیش‌ترین خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

در میان نمادهای معامله شده در بازار امروز نیز تا اینجای کار «خساپا» با ۱۱ میلیارد تومان بیش‌ترین خروج پول حقیقی را ثبت کرده است و «بپاس» با ۵ و «پرداخت» با ۴ میلیارد تومان در رتبه های بعدی خروج پول حقیقی قرار دارند.

در نقطه مقابل، «غدشت» با ۵، «وبصادر» با ۴ و «آپرداز» با ۳.۵ میلیارد تومان نیز شاهد بیش‌ترین ورود پول حقیقی در ۶۰ دقیقه ابتدایی بازار امروز هستند.