۰ نفر

بررسی چشم انداز کوتاه مدت بازار؛

پیش بینی بورس فردا؛ شاخص وارد کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی می شود؟

۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰
کد خبر: 627169
پیش بینی بورس فردا؛ شاخص وارد کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی می شود؟

طبق پیش بینی کارشناسان، با توجه به حرکات صعودی خوبی که در اکثر گروه‌ها شاهد بودیم انتظار می‌رود که روند بازار در میان‌مدت همچنان صعودی باشد اما در چنین شرایطی یک اصلاح کوچک و استراحت در کلیت بازار طبیعی است. همچنین به نظر می‌رسد روند معاملاتی بهتری در انتظار بازار سرمایه و سهامداران باشد.

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ با توجه به اینکه بورس در محدوده متعادلی قرار دارد و بازار کف‌های قیمتی جدیدی برای خود شناسایی کرده انتظار می‌رود روند تعادلی بورس بیش از پیش بهبود یابد و خریداران حضور فعالی در معاملات داشته باشند. همچنین به نظر می‌رسد صنایع همچنان با سودآوری همراه باشند و در مدار صعودی باقی بمانند.

علی عصاری، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین، روند معاملات بورس را بررسی کرد و گفت: بورس امروز از ابتدای معاملات با رشد معقولی همراه شد و تا انتهای معاملات در روند تعادلی و رنج باقی ماند. برخلاف اینکه خودرویی‌ها با ثبت بیشترین ارزش معاملات صدرنشین شدند، اغلب نمادهای حاضر در این صنعت به جز «خبهمن» روند معاملاتی خوبی را نداشتند.

وی بیان کرد: در معاملات امروز اقبال با صنایع کوچک و متوسط بازار بود. به طور کلی پیش بینی می‌شود روند فعلی معاملات همچنان ادامه یابد و بورس تا پایان هفته معاملات خوبی را برای فعالان رقم بزند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به اینکه بورس در محدوده تعادلی قرار دارد و بازار کف‌های قیمتی جدیدی برای خود شناسایی کرده انتظار می‌رود روند تعادلی بورس بیش از پیش بهبود یابد و خریداران حضور فعالی در معاملات داشته باشند.

عصاری در پایان خاطر نشان کرد: شاخص کل در حال حاضر درگیر محدوده مقاومتی بین ۱۴۵۳ تا ۱۴۸۰ هزار واحد است. با توجه به گام حرکتی شاخص کل اصلاح عمیق دور از ذهن است و بیشتر انتظار داریم که تا پایان هفته روند رنج و استراحت را پیش بگیرد