۰ نفر

مدیرعامل شستا در دیدار با استاندار آذربایجان غربی خبر داد؛

بررسی فرصت های اشتغال زایی و سرمایه گذاری شستا در آذربایجان غربی

۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۵۹
کد خبر: 626413
بررسی فرصت های اشتغال زایی و سرمایه گذاری شستا در آذربایجان غربی

ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی دیدار و در خصوص ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری این استان گفت و گو کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در این دیدار ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در این استان گفت:

بسیاری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان ناشناخته بوده و نیاز است با بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها زمینه ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی فراهم شود.

مدیر عامل شستا توسعه و ایجاد اشغال پایدار برای جوانان در کشور براساس ظرفیت‌های بومی هر منطقه را از اولویت‌های شستا دانست و اظهار داشت: در روزهاى آتی هیاتی از متخصصان شستا در حوزه‌هاى مختلف صنعتی جهت بررسی ظرفیت‌ها به این استان اعزام می شوند.

وی افزود: امیدواریم حضور و سرمایه‌گذاری شستا در این استان راه را برای بنگاه‌های بزرگ اقتصادی باز ‌کند تا با سرمایه‌گذاری لازم از ظرفیت‌های منطقه در جهت توسعه و پیشرفت اقتصادی استان استفاده کنند.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بسیار این استان در حوزه‌های مختلف صنعتی گفت: 

شستا و شرکت‌های تابعه آن با حضور و سرمایه‌گذاری در این استان می‌توانند ضمن ایجاد رشد اقتصادی و اشتغال پایدار، زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی را در این استان توسعه دهند.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر معضل خام فروشی و ارزش‌گذاری پایین محصولات تولیدی در استان افزود:

شستا می‌تواند با ایجاد زیرساخت‌های لازم و تکمیل زنجیره ارزش و تولید استان، نقش مهم و موثری در ایحاد خودکفایی، افزایش سودآوری، رونق تولید و کاهش خام فروشی در استان ایفا کند.