۰ نفر

تحلیل روزانه فولاد و فملی؛

معاملات فولاد در کف قیمتی روز/ سرخ پوشی فملی، شاخص را بی‌بهره نگذاشت

۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۶
کد خبر: 489486
معاملات فولاد در کف قیمتی روز/ سرخ پوشی فملی، شاخص را بی‌بهره نگذاشت

در معاملات بورس امروز فملی با افت پنج درصدی قیمت ۱۵,۸۳۰و فولاد با رشد پنج درصدی قیمت ۱۴,۸۸۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت‌ها به ترتیب حدود ۲۶۵و ۴۲۰میلیارد تومان بود.

اخبار روزانه «فلزات اساسی» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین- هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ملی مس ایران با افت پنج درصدی و فولاد با افت دو درصدی مواجه شد. همچنین این دونماد، بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفتند.

فملی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۶,۰۱۰ریال و سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان عدد ۱۵,۱۱۰را ثبت کردند که به ترتیب نسبت به روز گذشته فملی چهار درصد و فولاد نیم درصد کاهش یافته است

سهام شرکت ملی مس ایران با جابجایی بیش از ۱۶۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با قیمت ۱۵۸۳۰۰آغاز خواهد کرد. همچنین حجم معاملات فولاد نیز به بیش از ۲۷۵میلیون رسید

ارزش معاملات امروز فملی حدود ۲۶۵میلیارد تومان بود. همچنین ۷۸درصد از سهام شرکت ملی مس ایران را حقیقی‌ها و ۲۲درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۱۲۷میلیون برگه سهم (۷۷درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۳۸میلیون برگه سهم (۲۳درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

از سوی دیگر ۷۶درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۲۴درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. همچنین در سمت فروش، شاهد فروش ۹۶درصدی حقیقی‌ها بودیم.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فملی

فولاد