۰ نفر

نجات ۴ نفر از آتش‌ اتاق خواب +عکس

۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۲۳:۴۱
کد خبر: 152946
 نجات ۴ نفر از آتش‌ اتاق خواب +عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق منزل مسکونی در غرب تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: وقوع حادثه حریق در ساعت 3:56 بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه و نردبام به محل حادثه واقع در بلوار فردوس بعد از خیابان ولیعصر اعزام کرد.

آتش سوزی

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که حریق در یک ساختمان سه طبقه مسکونی قدیمی رخ داده و کانون حریق اتاق خواب واحد واقع شده در طبقه دوم است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شعله‌های آتش‌ در حال سرایت به طبقات فوقانی بود، افزود: دود زیادی ناشی از این حریق فضا را در برگرفته و موجب محبوس شدن برخی از ساکنان این ساختمان نیز شده بود که آتش نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل به دو گروه تقسیم شده و عملیات نجات و اطفای حریق را در دستور کار خود قرار دادند.

ملکی ادامه داد: یک گروه از آتش نشانان با مراجعه به طبقات چهار نفر از ساکنان شامل سه خانم و یک آقا را خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

وی افزود: گروهی دیگر نیز شعله‌های آتش‌را بطور کامل مهار و اطفاء کرده و پس از ایمن‌سازی محل و تخلیه دود در ساعت 5:42 به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.