۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سرانجام تاکسی‌هایی که اسقاط شدند اما تاکسی‌داران خودرویی نگرفتند/ تخلف یک مرکز اسقاط

۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۳۴
کد خبر: 301933
سرانجام تاکسی‌هایی که اسقاط شدند اما تاکسی‌داران خودرویی نگرفتند/ تخلف یک مرکز اسقاط

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، تخلف یکی از مراکز اسقاط ماشین باعث شده که خودروهای نو، در این محل دپو و به رانندگان تحویل داده نشود.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ چند هفته گذشته، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی طی مصاحبه‌ای به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت که تعدادی از تاکسی‌های فرسوده اسقاط شده‌اند اما خودروسازان به صاحبان تاکسی‌های هنوز ماشینی تحویل نداده‌اند، البته تعدادشان زیاد نیست اما آماری هم از اینکه چقدر هستند نداریم.

وی اما در گفت‌وگویی تازه به اقتصادآنلاین اعلام کرد که به دلیل برخی تخلفات، فعالیت یکی از مراکز اسقاط که در گذشته با ایران خودرو طرف قرارداد بود، از طرف ستاد مصرف سوخت متوقف اعلام شده بود.

وی ادامه داد: ماشین افرادی که خودروی فرسوده خود را اسقاط کرده بودند، پلاک شده، آماده بوده است اما چون ستاد مصرف سوخت اجازه فعالیت این مرکز را نمی‌داده، سیستم تحویلش کار نمی‌کرده و در نتیجه خودروها در انبار باقی مانده بود و تحویل رانندگان نمی‌شد.

به گفته مدیرعامل تاکسیرانی؛ از طریق رایزنی‌هایی که با ستاد مصرف سوخت داشتیم، این مشکل حل شد و دیگر راننده‌ای نداریم که ماشینش اسقاط شده اما خودرویی تحویل نگرفته باشد.