۰ نفر

گزارش اقتصاد آنلاین از خط تولید برلیانس

برلیانس H۳۰۰ سه ستاره شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱
کد خبر: 174657
برلیانس H۳۰۰ سه ستاره شد

معاون مهندسی پارس خودرو از سه ستاره شدن برلیانس های H300 خبر داد و گفت:ظرفیت خط تولید برلیانس در پارس خودرو ١٢ دستگاه در ساعت است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، طهماسبی در جریان بازدید از خط تولید با اشاره به متمرکز شدن تولید محصولات برلیانس در این شرکت گفت: برای تمرکز در تولید، ارتقا کیفیت و مدیریت یکپارچه در فروش، تولید تمام خودروهای برلیانس در پارس خودرو متمرکز شد.

وی در ادامه با بیان اینکه برلیانس یکی از معتبرترین شرکتهای خودروساز چین و شریک تجاری ب ام و بوده و از نظر فنی و مهندسی و طراحی و کیفیت با شرکت های اروپایی همخوانی دارد، گفت:پارس خودرو از گذشته به عنوان یک شرکت بزرگ با تولید محصولات با کیفیت در صنعت خودرو مطرح بوده و امروز برلیانس های تولیدی این شرکت موفق به دریافت ۳ستاره کیفیت شدند.

معاون مهندسی پارس خودرو  به افزایش مشارکت این شرکت در داخلی سازی قطعات خودروهای برلیانس اشاره و تاکید کرد:خودروهای برلیانس دارای طراحی زیبا و توان موتوری مناسب هستند و با تمرکز تولید این محصولات در پارس خودرو میزان ساخت داخل این خودروها افزایش و کیفیت نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

طهماسبی با اشاره به اینکه در این محدوده قیمتی و با این آپشن ها خودرویی در بازار وجود ندارد اضافه کرد:برلیانس مانند سایر محصولات پارس خودرو حداقل ۳ ستاره کیفیت را خواهد داشت.

معاون مهندسی پارس خودرو به انتقال خطوط تولید برلیانس های سری H200 از سایپا به پارس خودرو اشاره و اظهار کرد:در هفته گذشته این انتقال انجام گرفت و در حال حاضر تولید این محصولات در پارس خودرو آغاز شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در جریان این بازدید پژمان شادچهره مدیر کیفیت برلیانس با اشاره به اینکه برای ارتقا کیفیت و دوام قطعات و افزایش کیفیت بر خدمات پس از فروش برنامه ریزی جامعی صورت گرفته است، تاکید کرد:سالی که برلیانس برای تولید در پارس خودرو انتخاب شد، شرکت برلیانس رتبه یک کیفیت در بین خودروسازان مختلف چین را داشت و همچنان به عنوان یکی از با کیفیت ترین خودروهای چینی در حال تولید است.

وی همچنین به توجه ویژه مدیران پارس خودرو به ارتقا کیفیت محصولات تولیدی خود اشاره کرد و افزود: در شرکت پارس خودرو بسیار مهم است که خودروی با کیفیت تولید و تحویل مشتریان شود و همین مسیر را برای برلیانس هایی که از سایپا به پارس خودرو منتقل شده است در پیش خواهیم گرفت .

برلیانس

برلیانس

برلیانس

برلیانس

برلیانس