۰ نفر

کارگزار بورس تهران در گفتگو با اقتصاد آنلاین:

امید بازار سهام به پسا انتخابات

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۳۰
کد خبر: 190892
امید بازار سهام به پسا انتخابات

یک کارشناس بازار سهام گفت: بعد از انتخابات اتفاق های خوبی پیش روی تولید خواهد بود؛حتی بحث ورود سرمایه گذاری خارجی به شرکت های کوچک می تواند نقطه عطفی برای رونق این شرکت‌ها در بازار به شمار آید .

مرتضی شریفیان در گفتگو با خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین  به وضعیت این روزهای بازار اشاره کرد و گفت:بازار به شدت متاثر از خبرهای انتخاباتی است و به نوعی  با ریسک همراه  شده است.

مدیرعامل کارگزاری امین سهم افزود: بازار سرمایه تنها بازاری است که بدون کوچکترین توجهی از سوی دولت  می تواند به کار خود ادامه دهد.

وی با انتقاد از اینکه  بازار خلاقی نداریم،اظهارداشت: در شرایط کنونی معضلات بازار سرمایه ناشی از سفته بازی و نبود اعتماد کافی برای سوق یافتن به سمت تولید است.

شریفیان به صنایع برتر و سهام های ارزنده بازار اشاره کردوگفت:اگر بازار بورس را به سه بخش سهام های بزرگ ،متوسط و کوچک تقسیم کنیم به عنوان یک کارشناس بازار سرمایه  خرید سهام شرکت های  کوچک را به مشتریان و سرمایه گذاران پیشنهاد می کنم.

وی با  بیان اینکه epsدر شرکت های کوچک بیشتر خود را نشان می دهد،تصریح کرد:بطور حتم  بعد از انتخابات اتفاق های خوبی پیش روی تولید خواهد بود؛حتی  بحث ورود سرمایه گذاری خارجی به شرکت های کوچک  می تواند نقطه عطفی برای رونق این شرکت ها در بازار به شمار آید