۰ نفر

معاون وزیر راه و شهرسازی:

مردم با حقوق خود در بافت‌های فرسوده آشنا شوند

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۳۵
کد خبر: 840513
مردم با حقوق خود در بافت‌های فرسوده آشنا شوند

آئینی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه مردم باید با حقوق خود در بافت‌های فرسوده آشنا شوند گفت: پنج رزمایش از خرداد تا مهر در حوزه نوسازی مسکن در بافت فرسوده با همکاری گروه‌های جهادی برگزار می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمد آئینی در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی وزارت راه و شهرسازی که متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد گفت: از خرداد تا مهر ماه پنج رزمایش در حوزه نوسازی مسکن در بافت فرسوده با همکاری گروه‌های جهادی برگزار می شود و تلاش می‌کنیم تا شعار سال محقق و از ظرفیت‌های مردمی برای نوسازی بهره کافی گرفته شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه مقرر است تا از فردا دوره‌های آموزشی از سوی گروه‌های جهادی در ۳۱ استان و ۴۵۰ شهرستان تکرار شود ادامه داد: دوره‌های مختلف بازآفرینی شهری در حوزه اطلاع‌رسانی، ترغیب مردم به بازآفرینی شهری، مشارکت مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده، چگونگی دریافت پروانه نوسازی و چگونگی دریافت حمایت‌های مالی برای گروه‌های جهادی برگزار شد و از فردا این دوره‌های آموزشی تکرار می شود.

مردم باید با حقوق خود در بافت‌های فرسوده آشنا شوند

وی تاکید کرد: مردم باید با حقوق خود در بافت‌های فرسوده آشنا شوند و اقدام به نوسازی کنند. با برگزاری این همایش و دوره‌های تخصصی انتظار داریم تا از فردا بسیج سازندگی، گروه‌های معین خود را به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها معرفی کند تا ۵ رزمایش تا مهرماه امسال در همکاری با گروه‌های جهادی برگزار شود.

۵ رزمایش تا مهرماه امسال در همکاری با گروه‌های جهادی

همچنین در این گردهمایی، محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه این شروع یک حرکت بزرگ مردمی است و با توجه به اینکه سطح تماس گسترده‌ای با مردم دارد، نیازمند بازتعریف الگوی رفتاری با مردم است گفت: امامین انقلاب به بسیجیان تاکید دارند تا در همه موارد تا آخرین لحظه ایستادگی کنند. حتی در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه، زودتر از بقیه در محل حاضر شوند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور یادآور شد: با تشکیل سازمان بسیج، به ویژه در دوران ۸ سال دفاع مقدس ورق برگشت و امروز در دولت آیت الله رئیسی امیدواریم که با بهره‌گیری از توان بسیجیان به مردمی سازی دولت کمک و از ظرفیت بی نظیر مردم استفاده شود.

زهرایی گفت: اولین اقدام در اجرای این طرح، هم افزایی با اداره کل وزارت راه و شهرسازی و گروه‌های بسیج استانی و شهرستانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha