۰ نفر

وضعیت نموداری «غپونه»!

۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶
کد خبر: 834040
وضعیت نموداری «غپونه»!

غپونه در گروه مواد غذایی است و در قیمت 608 تومان در بازار فرابورس داد و ستد میشود. تولیدکننده روغن ، بیسکویت می باشد که به تازگی افزایش سرمایه 98 درصدی از سود انباشته داده است. در گزارش عملکرد پاییز خوبی رقم زده و بهمن و اسفند نیز بد نبوده است. اسفند ماه 914 میلیارد ریال ، بهمن ماه 941 میلیارد ریال و دیماه 818 میلیارد ریال گزارش فروش داده است. مجوعا در 12 ماهه 1402 ، 8918 میلیارد ریال فروش داشته است.

اقتصاد آنلاین - مینا یوسفی: با این مقدمه به معرفی شرکت و شمارش امواج آن خواهیم پرداخت.

معرفی و ماهیت شرکت:

شرکت تولید کننده بیسکویت و کیک و روغن  که در تاریخ 1/10/1369 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و در مشهد به ثبت رسیده و در تاریخ 1/1/1393 شروع به بهره برداری نموده است.

موضوع فعالیت شرکت تولید انواع محصولات کشاورزی و غذایی توسط کارخانجات وابسته به شرکت و مجتمع‌های کشاورزی و خرید و فروش محصولات غذایی و پروتئینی و کشاورزی و تولید و خرید و فروش انواع میوه و سبزیجات و بسته‌بندی و تولید انواع محصولات صنایع تبدیلی غذایی و تولید انواع نوشابه‌های گازدار و بدون گاز و آب آشامیدنی و معدنی و صنایع آردی و کیک و کلوچه و انواع محصولات کشاورزی و باغی می باشد.

سایر فعالیت های جانبی:

سرمایه‌گذاری، خرید، اداره توسعه، تکمیل، فروش، واگذاری و اجاره انواع کارخانجات و واحدهای اقتصادی تولیدی و معدنی، کشاورزی، ساختمانی و هرگونه اموری که به نحوی با فعالیت‌های فوق مرتبط باشد

انجام معاملات کلیه سهام و اوراق بهادار (به‌صورتی که طبق قوانین و مقررات قانونی کشور قابل خرید و فروش باشند)

آماده‌کردن شرکت‌های مورد سرمایه‌گذاری به‌منظور عرضه و فروش سهام آن‌ها از طریق سازمان بورس اوراق بهادار

سهامدار عمده شرکت :

 گروه کارخانجات تبرک است که بیش از 82.7 درصد سهم را دارد و سپس شرکت توسعه صنعت و عمران تبرک خاورمیانه با 3 درصد و شخص حقیقی با 1.1 درصد سهامداران بالای 1 درصد بعدی هستند.

عملکرد اسفند ماه غپونه:

کاهش 2.8 درصدی فروش اسفند 1402 نسبت به ماه گذشته

رشد 1.97 درصدی فروش اسفند نسبت به اسفند 1401

رشد 17.4 درصدی  فروش 12 ماهه سال جاری در مقایسه با سال گذشته.

غپونه و پیش بینی روند حرکتی:

وضعیت نموداری «غپونه»!

یک دیامتریک پاپیونی تمام شده و سپس پساالگویی A دیامتریکی شکل گرفته، و رشد قابل توجه تا اردیبهشت ماه را داشتیم و حال در انتهای الگوی B که سه موجی می باشد هستیم.

پتانسیل رشد دارد و حمایت 560تومان . هدف های موج صعودی میان مدت بعدی 800- 900 و 1000 تومان خواهد بود.

در حال اتمام روند نزولی الگوی B هستیم  و اصلاح بیش از خط حمایتی مشخص شده را نمیبینم. سپس انتظار رشد موج C هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha