۰ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از قیمت انواع تورهای داخلی؛

۲ شب سفر به اصفهان چقدر خرج دارد؟ / قیمت تور هوایی ارزان اصفهان + جدول

۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰
کد خبر: 832352
۲ شب سفر به اصفهان چقدر خرج دارد؟ / قیمت تور هوایی ارزان اصفهان + جدول

بررسی قیمت تور هوایی ارزان و لحظه آخری اصفهان را در این گزارش بخوانید.

اقتصاد آنلاین - معصومه حیدریان؛ امروز پنجم فروردین 1403 است. اگر قصد سفر بعد از ایام تعطیلات عید نوروز و زمانی که شهرها خلوت‌تر شده‌اند را دارید، یکی از بهترین مقصدها برای شما می‌تواند «اصفهان» باشد. اکنون به دلیل عید نوروز گردشگران زیادی راهی این شهر شده‌اند و انتظار خلوت شدن در این ایام را نباید داشته باشید. در ادامه به بررسی تور هوایی اصفهان از تاریخ 13 فروردین به بعد می‌پردازیم.

چرا اصفهان؟

اصفهان از مهم‌ترین و پرطرفدارترین شهرهای گردشگری ایران محسوب می‌شود که گردشگران خارجی زیادی را نیز به خود جذب می‌کند. جاهای دیدنی اصفهان به‌حدی زیاد و متنوع هستند که اغلب از این شهر با عنوان «اصفهان، نصف جهان» یاد می‌کنند. مطمئنا بازدید از این تعداد جاذبه مستلزم برنامه‌ریزی در یک سفر چند روزه است تا بتوانید از مهم‌ترین جاهای تاریخی و فرهنگی و طبیعی اصفهان دیدن کنید.

آثار تاریخی و فرهنگی متعددی در اصفهان وجود دارد که به‌دلیل ثبت در میراث جهانی یونسکو، ارزش و اهمیت ویژه و شهرت زیادی پیدا کرده‌اند. از مهمترین و معروف‌ترین جاهای گردشگری و تاریخی اصفهان که احتمالا تا به حال بسیار آن را شنیده‌اید می‌توان به میدان نقش جهان، سی و سه پل، پل خواجو، کلیسای وانک، کاخ چهلستون، کاخ هشت بهشت، مسجد شیخ لطف‌الله، کاخ عالی‌قاپو، مسجد امام (مسجد شاه)، سردر قیصریه و ... اشاره کرد.

به‌طورکلی بهترین زمان سفر به اصفهان از نظر آب‌وهوایی، اواخر اسفند ماه تا اواخر اردیبهشت و از اواخر شهریور تا اواخر مهر است. بنابراین، از نظر آب‌وهوایی نیز زمان درستی را انتخاب کرده‌اید.

اگر هزینه سفر به اصفهان برای‌تان یک دغدغه مهم محسوب نمی‌شود، پیشنهاد می‌کنیم که سریع‌ترین و راحت‌ترین راه، یعنی هواپیما را انتخاب کنید. سفر با هواپیما گران‌تر از سایر روش‌هاست اما به‌هرحال سرعت و راحتی آن هم نسبت به بقیه گزینه‌ها اختلاف زیادی دارد.

هزینه تور هوایی اصفهان (ارزان و لحظه آخری) را در ادامه بررسی می‌کنیم؛

برای اقامت در هتل دو ستاره جمشید برای 2 شب، باید چهار میلیون و 150 هزار تومان هزینه کنید. اگر قصد دارید که یک شب بیشتر اقامت داشته باشید، این هزینه به چهار میلیون و 900 هزار تومان تغییر می‌یابد.

2 شب اقامت در هتل ونوس (سه ستاره) پنج میلیون و 200 هزار تومان خرج دارد. همچنین، قیمت 3 شب اقامت در این هتل 6 میلیون و 450 هزار تومان اعلام شده است.

برای اطلاع از قیمت اقامت در دیگر هتل‌ها جدول زیر را بخوانید؛

*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های ذکر شده ندارد*

پکیج و قیمت تور هوایی اصفهان (ویژه فروردین 1403)
نام هتل درجه ستاره دو شب اقامت سه شب اقامت
جمشید ۲ ستاره ۴,۱۵۰,۰۰۰ ۴,۹۰۰,۰۰۰
ونوس ۳ ستاره ۵,۲۰۰,۰۰۰ ۶,۴۵۰,۰۰۰
آسمان ۴ ستاره ۵,۴۰۰,۰۰۰ ۶,۷۰۰,۰۰۰
پارسیان کوثر ۵ ستاره ۷,۵۰۰,۰۰۰ ۹,۹۵۰,۰۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اباذر IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    1 1
    جدی میفرمایید