۰ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از قیمت انواع تورهای داخلی؛

سفر ارزان به بندرعباس / قیمت تور بندرعباس با قطار چند؟ + جدول

۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۴۷
کد خبر: 824793
سفر ارزان به بندرعباس / قیمت تور بندرعباس با قطار چند؟ + جدول

قیمت تور زمینی بندرعباس برای سفر در بهمن‌ماه را در این گزارش بخوانید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، یکی از جاهایی که گردشگران زیادی در این فصل به آنجا مسافرت می‌کنند، بندرعباس است. این شهر آنقدر جاهای دیدنی دارد که بهترین خاطرات را در آن می‌سازید. مردم خونگرم بندرعباس نیز باعث می‌شوند تا یکی از بهترین سفرهای خود به این دیار خوش آب و رنگ را تجربه کنید.

از کدام مکان‌ها در بندرعباس دیدن کنیم؟

در سفر به بندرعباس آنقدر جاهای دیدنی زیادی هست که اصلا حوصله‌تان سر نمی‌رود و حتی برای دیدن همه آنها وقت کم می‌آورید. برخی از مکان‌های دیدنی بندرعباس به شرح زیر است؛

عمارت کلاه فرنگی

این عمارت را هلندی‌ها در همان زمان برو بیای صفویان ساخته بودند که به خاطر شکل گنبدی به کلاه فرنگی، بی‌شباهت هم به عمارت‌های دیگر کلاه‌فرنگی در ایران نیست. این بنا در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

 معبد هندوها

در اواخر دوره و زمانه حکومت قاجار، یک تاجر هندی که برای تجارت از آن طرف هند به این طرف ایران در رفت و آمد بوده، جای خالی یک معبد هندی را در راهنمای سفر به بندر عباس حس می‌کند که می‌رود و معبدی به نام معبد هندوها یا بت گورن یا پرستشگاه بت گوران را با سنگ‌های مرمر و مرجانی و به سبک و سیاق بودایی می‌سازد که کمی عطر و رنگ هنر معماری اسلامی هم به خود گرفته است.

مسجد جامع اهل سنت

مسجد جامع اهل سنت که به مسجد جامع دلگشا و مسجد داماهی هم شناخته می‌شود و یکی از مساجد قدیمی شهر است، قدمتش به ۲۵۰ سال قبل برمی‌رسد.

قلعه فین

قلعه فین در زمان‌های ایلخانی و تیموری برای اهداف نظامی در نزدیکی بندرعباس ساخته شده بود که امروز دیگر کاربردی ندارد جز اینکه بخشی از تاریخ ایران باشد و سفال‌ها و اشیای کهن را در دل خودش جایی دهد.

برخی دیگر از جاهای دیدنی بندرعباس عبارتند از؛ چشمه سبزپوشان، چشمه آب گرم گنو، غار نمکی خرسین، آبشار تزرج، موزه مردم شناسی و ...

هزینه سفر به بندرعباس با قطار

اگر قصد دارید که با قطار به بندرعباس سوار کنید و می‌خواهید که از قیمت قطار و هزینه کلی تورها مطلع شوید، در ادامه به بررسی قیمت‌ها می‌پردازیم.

سفر زمینی با قطار به بندرعباس، با اقامت در هتل ایران (سه ستاره) ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان هزینه دارد. در حالی که همین مدت اقامت در هتل آتیلار ( چهار ستاره) ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت دیگر هتل‌ها با جزییات را در جدول زیر ببینید.

این تور شامل دو شب و سه روز اقامت در هتل، صبحانه، ترانسفر از فرودگاه، ترمینال یا راه آهن تا هتل و برعکس، یک گشت نیمروزی و راهنما است.

*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد.*

تور زمینی بندرعباس (بهمن ماه ۱۴۰۲)
هتل مدت اقامت درجه ستاره قیمت هر نفر در اتاق ۲ نفره قیمت هر نفر در اتاق ۱ نفره
آپادانا دو شب و سه روز ۲ ستاره ۲.۵۵۰.۰۰۰ ۳.۶۵۰.۰۰۰
ایران دو شب و سه روز ۳ ستاره ۲.۷۵۰.۰۰۰ ۴.۰۰۰.۰۰۰
آتیلار دو شب و سه روز ۴ ستاره ۳.۵۵۰.۰۰۰ ۵.۴۰۰.۰۰۰
هما دو شب و سه روز ۵ ستاره ۳.۸۰۰.۰۰۰ ۵.۹۵۰.۰۰۰
هرمز دو شب و سه روز
۵ ستاره
۵.۲۵۰.۰۰۰ ۷.۱۰۰.۰۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha