۴ نفر

ساکنان و مسافران استان همدان بخوانند

۲ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۰۷
کد خبر: 831993
ساکنان و مسافران استان همدان بخوانند

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بارش خفیف و پراکنده در برخی از نقاط استان به ویژه مناطق غربی و کوهستانی برای روزهای جمعه و شنبه پیش بینی می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، محمدحسن باقری شکیب اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد در ساعات میانی روز پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: سامانه بارشی نسبتا قوی طی ساعاتی از یکشنبه شب و روز دوشنبه استان را تحت تاثیر قرار می دهد و بارش‌های چشمگیری را در پی خواهد داشت.

باقری شکیب افزود: روند افزایش دما تا اواسط هفته آینده در استان پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: قهاوند و نهاوند با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و گل تپه با منفی ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار داشت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و صفر درجه به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    3 1
    خدا کند که بیاد رحمت الهی
  • رامیلا IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    1 0
    خدای من، مردم شهرم را خوشحال کن ،بهترین ها نصیب قلب مهربون و با صفای مردم همدان ،الهی خودت ما را خوانده ای راه نشان‌مان بده ،الهی امین