۰ نفر

رکوردزنی هلدینگ دکا در فرآیند «هوم‌دلیوری»

ثبت آماری بی‌نظیر در کشور با تحویل 10 هزار قلم کالا در یک روز

۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۱۰
کد خبر: 831628
ثبت آماری بی‌نظیر در کشور با تحویل 10 هزار قلم کالا در یک روز

هلدینگ دکا در سال 2023، بیش از 900 هزار قلم کالا را به صورت home delivery درب منزل مشتریان تحویل داده است که این آمار نسبت به سال گذشته، 31 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مدیرعامل هلدینگ دکا، همزمان با روز جهانی مشتری، به ارایه آماری در حوزه "هوم دلیوری" و تحویل کالا در محل مصرف‌کننده نهایی پرداخت و گفت: هلدینگ دکا با در اختیار داشتن ناوگان ویژه و ملکی و برخورداری از 32 هاب فعال در سطح کشور، خدمات کامل و بی‌نظیری را در حوزه هوم‌دلیوری به مشتریان ارایه می‌دهد. وی افزود: تحویل 920 هزار قلم کالا در سال 2023 به این معناست که به طور متوسط، در یک ماه 76 هزار دستگاه محصول، در یک روز 3067 دستگاه محصول، در یک ساعت 307 دستگاه محصول و به طور متوسط در هر یک دقیقه، 5 دستگاه محصول درب منزل مشتریان تحویل داده شده است که آمار بسیار قابل توجهی است. 

هر یک دقیقه، تحویل 15 محصول

هومن پشنگیان با اشاره به حجم و وسعت فرآیند home delivery در هلدینگ دکا، این آمار را در سطح کشور بی‌نظیر خواند و گفت: 16 اسفندماه سال گذشته (سال 1401) رکورد تحویل بیشترین تعداد کالای تحویل شده درب منزل مشتریان به صورت هوم‌دلیوری با تحویل 10 هزار قلم کالا در یک روز شکسته شد. به عبارت دیگر به‌طور متوسط در این تاریخ در یک دقیقه، 15 قلم کالا و در هر ساعت 909 قلم کالا درب منزل مشتریان تحویل داده شده و در هر یک دقیقه، مهمان 15 خانه در سراسر کشور بوده‌ایم که این آمار نشان‌دهنده حجم و وسعت فرآیند هوم‌دلیوری در هلدینگ دکا و بسیار تأمل‌برانگیز است.  

مدیرعامل هلدینگ دکا، پیچیدگی‌ها و دشواری‌های فرآیند هوم‌دلیوری را مورد اشاره قرار داد و گفت: بیشترین تعداد هوم‌دلیوری در سال 2023 مربوط به محصول یخچال فریزر و پس از آن مربوط به محصول تلویزیون و ماشین لباسشویی بوده است که همگی در دسته محصولات سنگین و ویژه قرار دارند و حمل آن‌ها نیازمند رعایت نکات و ضوابط خاصی است. همچنین از آنجا که هریک از این محصولات باید در یک نقطه از ایران تحویل مشتریان شود، ثبت این آمار هوم‌دلیوری در هلدینگ دکا نشان‌دهنده سطح تخصصی و میزان حجم فعالیت کلان در این بخش است که در هیچ کجای ایران، نمونه مشابهی ندارد.

پوشش سراسری هوم‌دلیوری؛ از ماکو تا کنارک

وی همچنین درخصوص پوشش سراسری هوم‌دلیوری در هلدینگ دکا اعلام کرد: بررسی داده‌های مربوط به فرآیند هوم‌دلیوری در سال 1401 نشان می‌دهد، دورترین مقصدی که همکاران ما به آن سفر کرده و کالا را درب منزل مشتری تحویل داده‌اند، شهر "کنارک" از استان سیستان و بلوچستان با طی مسافت 1524 کیلومتر بوده است. ماکو، گیلان‌غرب، عسلویه، سرخس، قشم و میرجاوه، دیگر مقاصدی بوده است که سفیران و همکاران هوم‌دلیوری دکا در جای جای ایران به آن سفر کرده و سفارش مشتریان عزیز را تحویل داده‌اند که این موضوع در بسیاری از شرکت‌ها دیده نمی‌شود و یا در این حجم، قابل ارایه نیست. 

به گفته وی، در سال جاری، 73 درصد شهرستان‌های کشور تحت پوشش ارایه خدمات تحویل درب منزل هوم‌دلیوری قرار گرفته‌اند که این عدد نسبت به سال 2022، با 65 درصد افزایش همراه بوده است. به عبارت دیگر، در سال 2023 تعداد شهرهای تحت پوشش، 842 شهر ایران است که در سال 2022 این عدد معادل 746 شهر کشور بوده است.

پشنگیان افزود: خوشحالیم که این حجم از فعالیت، با درصد بالای رضایتمندی مشتریان که اولویت اصلی ماست، همراه بوده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha