۱۹ نفر

مسافران قشم بخوانند

۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶
کد خبر: 831516
مسافران قشم بخوانند

رئیس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: در نوروز ۱۴۰۳ ، ۴۰ فروند شناور گردشگران نوروزی این جزیره را جابه‌جا می‌کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، علی اشتری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شمار شناور با چهار هزار و ۳۱۲ صندلی در مسیر اسکله‌های شهید ذاکری قشم و شهید حقانی بندرعباس اقدام به جابجایی مسافران می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی بنادر قشم در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: ۳۵ فروند شناور لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو) هم در این ایام با ظرفیت ۱۴۰۰ دستگاه انواع خودرو شامل سواری، مینی‌بوس، اتوبوس، وانت‌بار، کامیون‌های ویژه حمل مواد غذایی و تانکرهای حامل سوخت هم در این مدت در مسیر اسکله‌ پل بندر خمیر به اسکله لافت در جزیره قشم مشغول فعالیت هستند.

رئیس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از فعالیت ۸۰ فروند شناور برای ارائه خدمات به مسافران این جزیره در ایام نوروز ۱۴۰۳، خبر داد.

اشتری تصریح کرد: تعداد ۵ فروند کشتی با ۵۶۰ صندلی هم با هدف انجام گردش‌های دریایی در ایام نوروز ۱۴۰۳ به علاقمندان سفرهاتی دریایی خدمات خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه سفر به قشم از مسیر اسکله پل به لافت به صورت شبانه روزی انجام می‌شود، افزود: میهمانانی که با وسایل نقلیه عازم قشم هستند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز می‌توانند با استفاده از شناورهای لندینگ کرافت وارد این جزیره زیبا شوند.

اشتری بیان داشت: ورود به جزیره قشم با توجه به اقدامات انجام شده در اسکله پل برای تسریع در اقدامات گمرکی تکریم میهمانان نوروزی در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب کشور واقع شده و ظرفیت‌های کم نظیر و بی‌نظیر گردشگری این جزیره جهانی موجب شده در طول سال و به ویژه ایام تعطیلات پایان سال و نوروز، شمار زیادی از ایرانیان و همچنین خارجیان علاقمند به جاذبه‌های گردشگری، به این جزیره زیبا سفر کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    تازه امجا بودم .بی نظیر است .زیباست
  • عباس مهدی زاده IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    سلام عزیزان سال نو مبارک خوب چند سال قبل گفتم اگر فقط یک دفعه به جزیره بکرو زیبای قشم با انهمه زیبای های قشنگ و شگفت انگیز و آب و هوای عالی مردم مان خونگرم مهمانواز سفر کنند محال است فراموش بکنند مسعولین و مسعولان تا می‌توانید به جزیره زیبای قشم برسید که گل سر سبده خلیج فارس است با تشکر فراوان
  • ایرانی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    1 0
    لطفا درایام نوروز به هزینه‌های اسکان هم رسیدگی کنید سوییت معمولی از شبی ۵ و ۱۰ ملیون به بالا واقعا برای اسکان نظارت خیلی ضعیفه