۰ نفر

درخواست پلیس از شهروندان اردبیلی

۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱:۴۷
کد خبر: 831252
درخواست پلیس از شهروندان اردبیلی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از شهروندان خواست، ضمن استفاده نکردن از خودروهای شخصی، از ترددهای غیرضروری در هسته مرکزی شهر اردبیل خودداری کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ سید حجت فتاحی با اشاره به ترافیک سنگین خیابان های مرکز شهر اردبیل در روزهای پایانی سال، از مردم خواست از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه عدم انطباق معابر و خیابان های اردبیل با تعداد مترددین و افزایش حضور شهروندان برای خریدهای آخر سال باعث ترافیک سنگین در مرکز شهر شده است، به شهروندان و رانندگان توصیه کرد به جای استفاده از خودروی شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی همچنین گفت: به علت افزایش خریدهای نوروزی در روزهای پایانی سال، حجم بار ترافیکی در معابر شهری به اوج خود رسیده است، به طوری که هر گونه توقف در محل های نامناسب حتی برای لحظاتی کوتاه باعث تشدید گره ترافیکی و راهبندان می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اظهار کرد: جلوگیری از خریدهای با عجله و شتابزده، خرید آسان، راحت، با صرفه و با آرامش و بدون دغدغه از جمله مزایای استفاده از وسایل نقیله عمومی توسط مردم در این ایام است.

سرهنگ حجت فتاحی از عموم کاربران خواست، ضمن احترام به حقوق شهروندی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه توقف دوبله و سد معبر در معابر خودداری کنند.

وی با اشاره به حضور حداکثری عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر درون شهری اضافه کرد: پلیس از تمامی ظرفیت ها جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان در ایام نوروز استفاده کرده و با اندک متخلفان و خاطیان برابر مقررات و قانون برخورد و نسبت به جابجایی خودرو های رانندگان متخلف با استفاده از جرثقیل اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، در روزها و ساعات پایانی سال، علاوه بر افزایش خریدهای نوروزی، حضور دستفروشان در حاشیه خیابان ها بیشتر شده و این عوامل باعث شلوغی بیشتر و ترافیک زیاد خیابان های شهر می شود.

شهرستان اردبیل بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و بنا به گفته مسئولان هر ماه هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی جدید وارد چرخه ترافیکی این شهر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha