۰ نفر

کامپیوتر گیمینگ لنوو با کانفیگ و قیمت ترسناک از راه رسید

۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبر: 830744
کامپیوتر گیمینگ لنوو با کانفیگ و قیمت ترسناک از راه رسید

تازه‌ترین کامپیوتر گیمینگ لنوو، مدل ۲۰۲۴ لیجن بلید ۷۰۰۰ کا – Legion Blade ۷۰۰۰K است که با ترکیبی رویایی از پردازنده اینتل و کارت گرافیک انویدیا، قیمتی نزدیک به ۲۰۰۰ دلار دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از گجت نیوز، کمپانی لنوو که با محصولات مختلف خود حضوری مستمر در اخبار تکنولوژی دارد، یک کامپیوتر گیمینگ جدید را به سری گیمینگ-محور لیجن اضافه کرد.

این کیس اسمبل شده، Legion Blade ۷۰۰۰K ۲۰۲۴ نام دارد و مانند مدل پرچمدار Blade ۹۰۰۰K، از جلوه‌های بصری زیبایی مانند نورپردازی RGB برخوردار است.

مشخصات کامپیوتر گیمینگ لنوو لیجن بلید ۷۰۰۰K
قلب تپنده این PC، پردازنده اینتل Core i۷-۱۴۷۰۰KF است که حداکثر سرعت آن به ۵.۶GHz می‌رسد. این پردازنده در همراهی با کارت گرافیک ۱۶ گیگابایتی انویدیا GeForce RTX ۴۰۷۰ Ti SUPER، تجربه کاربری لذت‌بخشی را هنگام اجرای تازه‌ترین بازی‌ها به‌ارمغان می‌آورد. وجود اسلات PCIe ۴.۰ و DDR۵ هم امکان ارتقا و تجهیز هر چه بیشتر این کامپیوتر دسکتاپ را در آینده، فراهم می‌کند.

کامپیوتر گیمینگ لنوو با کانفیگ و قیمت ترسناک از راه رسید

وظیفه خنک‌سازی این ماشین گیمینگ، برعهده سیستم Ice Scale ۵.۰ Pro لنوو است. از امکانات ارتباطی قابل ذکر آن هم باید به وای-فای ۶، پورت ۲.۵G LAN و فناوری صوتی Nahimic ۵.۱ اشاره کنیم. ناگفته نماند لنوو لیجن بیلد ۷۰۰۰K با سیستم عامل پیش‌فرض ویندوز ۱۱ وارد بازار می‌شود.

کامپیوتر گیمینگ لنوو با کانفیگ و قیمت ترسناک از راه رسید

قیمت و تاریخ فروش

این کیس گیمینگ هم‌اکنون در چین با کانفیگ‌های مختلف در دسترس است. نسخه پایه با پردازنده i۵-۱۴۴۰۰F و گرافیک RTX ۴۰۶۰، قیمتی معادل ۱۰۱۴ دلار دارد.

یک نسخه قوی‌تر با پردازنده i۷-۱۴۷۰۰KF، گرافیک RTX ۴۰۷۰ SUPER، رم ۳۲ گیگ و اس‌ای‌دی ۱ ترابایتی، حدود ۱۶۶۷ دلار قیمت خورده است.

قیمت نسخه پریمیوم اما به ۱۹۴۵ دلار می‌رسد؛ با کانفیگی دلربا که شامل پردازنده i۷-۱۴۷۰۰KF، کارت گرافیک RTX ۴۰۷۰ Ti SUPER، رم ۳۲ گیگ و اس‌اس‌دی ۱ ترابایتی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha