۱ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری خارجی؛

سفر به گرجستان چقدر خرج دارد؟ / قیمت تور ۵ روزه تفلیس + جدول

۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبر: 830668
سفر به گرجستان چقدر خرج دارد؟ / قیمت تور ۵ روزه تفلیس + جدول

بررسی هزینه سفر به گرجستان را در این گزارش بخوانید.

اقتصاد آنلاین- معصومه حیدریان؛ یکی از کشورهای محبوبی که ایرانیان برای سفرهای خارجی انتخاب می‌کنند، گرجستان است. شهروندان ایرانی برای سفر به گرجستان نیازی به ویزا ندارند و همین مورد باعث سفر گردشگران زیادی از کشور به گرجستان می‌شود.

تقریبا از اوایل دهه ۲۰۰۰ صنعت گردشگری گرجستان گسترش یافته است و روز به روز بر تعداد گردشگران آن افزوده می‌شود. وجود شهرهای کوچک و تاریخی، کلیساهای دیدنی، کوه‌های تماشایی، غذاهای لذیذ و اهالی مهربان و مهمان‌نواز از جمله عواملی هستند که این کشور را به یک مقصد عالی برای گردشگران تبدیل کرده است.

گرجستان در واقع در مرز دو حوزه دینی مهم اسلام و مسیحیت قرار دارد. همچنین در قرن‌های ۱۲ و ۱۳ میلادی جزو مهمترین مراکز فرهنگی در میان کشورهای همجوار خود به شمار می‌رفته است.

اگر قصد دارید که در این روزها و اوایل سال ۱۴۰۳ راهی گرجستان شوید، بهترین زمان را انتخاب کرده‌اید زیرا در بهار و پاییز زیباترین و خوش‌آب‌وهواترین حالت گرجستان را خواهید دید.

بعد از سفر به گرجستان، به کدام شهرها برویم؟

توریستی‌ترین شهرهای گرجستان به شرح زیر هستند؛

تفلیس

تفلیس پایتخت گرجستان و شهری باستانی و بسیار پرجنب‌وجوش است. این شهر در دو طرف رودخانه کر قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مسافران ایرانی است. تفلیس جاذبه‌های گردشگری بسیار متنوعی از جمله کلیساهای تاریخی، حمام آب گرم، خیابان‌های شلوغ و بازارهای رنگارنگ است.

باتومی

باتومی شهری ساحلی در جنوب غربی گرجستان است. بهترین زمان برای بازدید و گردش در باتومی تابستان است.باتومی سواحل شنی زیبا، پارک‌های سرسبز و جاذبه‌های گردشگری مدرن مانند برج تلویزیونی و پل چرخان دارد و از جمله شهرهایی است که در زمان سفر به گرجستان، بازدید از آن را نباید از دست بدهید.

کوتائیسی

کوتائیسی، دومین شهر بزرگ گرجستان است و از شهرهای باستانی و تاریخی این کشور محسوب می‌شود. این شهر جاذبه‌های باستانی و تاریخی زیادی دارد که بعضی از آنها در میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده‌اند.

متسختا

متسختا نیز شهر تاریخی بزرگی در شمال غربی گرجستان است. این شهر قبلا پایتخت گرجستان بوده و به همین دلیل جاذبه های گردشگری بسیار متعدد و جذابی دارد. متسختا تنها به‌اندازه ۲۰ کیلومتر با شهر تفلیس فاصله دارد و به همین دلیل، طی اقامت خود در پایتخت گرجستان، می‌توانید سری هم به این شهر بزنید.

هزینه سفر به گرجستان چقدر می‌شود؟

گرجستان یکی از کشورهای ارزان‌قیمت برای سفر خارجی است؛ بنابراین از نظر اقتصادی گزینه خوبی را انتخاب کرده‌اید. در ادامه قیمت تور تفلیس را بررسی کرده‌ایم.

۴ شب اقامت در هتل Mika در یک اتاق دو تخته، ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرج دارد. این در حالی است که برای رزرو اتاق یک تخته در این هتل باید ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بپردازید.

قیمت اقامت در هتل Hotel Astoria Tbilisi (چهار ستاره) در اتاق دو تخته، ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و در اتاق یک تخته ۲۳ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان اعلام شده است.

اگر قصد اقامت در هتل ۵ ستاره را دارید، می‌توانید هتل Radisson Blu Iveria را انتخاب کنید. ۴ شب اقامت در این هتل در یک اتاق دو تخته، ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد. اگر انتخاب شما اتاق یک تخته است، باید ۴۹ میلیون تومان برای آن هزینه کنید.

هزینه اقامت در دیگر هتل‌ها را با جزییات در جدول زیر بخوانید؛

*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های ذکر شده ندارد*

قیمت تور ۵ روزه تفلیس
هتل درجه ستاره دو تخته یک تخته کودک بدون تخت
Like Hotel Tbilis ۳ ستاره ۱۱,۲۰۰,۰۰۰ ۱۳,۱۰۰,۰۰۰ ۱۱,۲۰۰,۰۰۰
Atu ۴ ستاره ۱۱,۸۵۰,۰۰۰ ۱۴,۴۰۰,۰۰۰ ۱۱,۸۵۰,۰۰۰
Parma ۴ ستاره ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ۲۰,۸۰۰,۰۰۰ ۱۳,۱۰۰,۰۰۰
Hotel Astoria Tbilisi ۴ ستاره ۱۵,۷۰۰,۰۰۰ ۲۳,۵۴۰,۰۰۰ ۱۴,۴۰۰,۰۰۰
Ibis Stadium ۴ ستاره ۱۵,۷۰۰,۰۰۰ ۲۲,۱۰۰,۰۰۰ ۱۸,۳۵۰,۰۰۰
Holiday Inn ۵ ستاره ۲۰,۲۰۰,۰۰۰ ۳۱,۰۰۰,۰۰۰ ۱۹,۵۰۰,۰۰۰
Radisson Blu Iveria ۵ ستاره ۲۹,۱۰۰,۰۰۰ ۴۹,۰۰۰,۰۰۰ ۲۴,۷۰۰,۰۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha