۰ نفر

کشورهای اروپایی توریستی در ایام نوروز

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبر: 830515
کشورهای اروپایی توریستی در ایام نوروز

نوروز یک عید باستانی است که از هزاران سال پیش در فرهنگ کشورمان ایران و دیگر کشورهای پارسی‌زبان، به‌عنوان جشن نخستین روز بهار و آغاز سال جدید جشن گرفته می‌شود. در این روزها بسیاری از افراد به دنبال مقصدهای جالب و دلنشین برای گذراندن تعطیلات نوروزی خود هستند و از جمله مقاصدی که توجه بسیاری از گردشگران را به خود معطوف می‌کند، اروپا است.

اروپا با زیبایی‌های طبیعی فراوان، تاریخ غنی، فرهنگ متنوع و شهرهای هنری شناخته می‌شود و در طول فصل بهار، آب‌وهوای دلپذیر این قاره همیشه سرسبز باعث جذابیت زیاد آن می‌شود. از شهرهای هنری همچون پاریس با برج ایفل و لوور، رم با کلیسای سنت پیتر و کلوسیوم، ونیز با کانال‌های زیبا و ساختمان‌های تاریخی گرفته تا شهرهای زیبای کوهستانی اروپا انواع تجربیات و سفرهای جذاب را در این فصل را به گردشگران ارائه می‌دهد.

علاوه بر این هر کشور اروپایی با فرهنگ، زبان و سنت‌های خود دنیای منحصربه‌فرد را به مسافران نمایش می‌دهد. از گذراندن لحظات پر از هیجان در شهرهای آلمان گرفته تا زیبایی طبیعی فرانسه و اسپانیا، توانسته است اروپا را به یک مقصد نوروزی جذاب و متنوع تبدیل کند. اگر به دنبال تجربه‌ای پر از لحظات مفرح و به‌یادماندنی در نوروز هستید و البته تمکن مالی مناسبی هم دارید، اروپا با زیبایی‌های خود یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گذراندن تعطیلات عید نوروز خواهد بود.

کشورهای اروپایی توریستی در ایام نوروز

چرا عید نوروز به اروپا سفر کنیم؟

به دلایل مختلف سفر اروپا در نوروز برای گردشگران ایرانی به یک انتخاب جذاب تبدیل شده است. اولین دلیل جذابیت این مقصد آب‌وهوای معتدل و دلنشین اغلب کشورهای اروپایی در فصل بهار است. این امر به گردشگران این امکان را می‌دهد که از زیبایی‌های طبیعی اروپا بیشترین لذت را ببرند. شهرهای تاریخی اروپا از جمله پاریس، رم، لندن و برلین هم با بناها و آثار هنری خود گردشگران را به سفری در تاریخ و فرهنگ اروپا دعوت می‌کنند.

آب‌وهوای اروپا در نوروز چگونه است؟

در فصل بهار و نوروز، آب‌وهوای اروپا به‌صورت کلی متنوع و متغیر است. از نظر جغرافیایی و آب‌وهوایی این قاره از دریای آتلانتیک تا دریای مدیترانه گسترده شده است؛ بنابراین شرایط جوی در کشورهای مختلف به‌صورت چشمگیری متفاوت هستند.

در چنین شرایطی گردشگران به دنبال تجربه گشت‌وگذار و تفریح در شهرها و مناطقی با طبیعت زیبا و آثار تاریخی برجسته هستند که درعین‌حال در ایام نوروز آب‌وهوای معتدلی هم داشته باشد و سرمای هوا آزاردهنده نباشد. شهرهای زیبایی همچون پاریس، رم، ونیز، مادرید، لندن و برلین از جمله مقاصد محبوب اروپایی در تعطیلات نوروز هستند.

همچنین، زیبایی کوهستان‌ها، دریاها و دره‌های سبز اروپا جذابیت‌های خاصی را برای علاقه‌مندان به تجربه سفرهای نوروزی به اروپا ایجاد می‌کنند. به همین دلیل این مقصدها با داشتن آب‌وهوای معتدل در تعطیلات نوروز به‌عنوان یک ترکیب مناسب از فرهنگ، تاریخ و طبیعت اروپا گزینه‌های مناسبی برای گردشگران در فصل بهار و نوروز هستند.

جذاب‌ترین کشورهای اروپایی برای سفرهای نوروزی

انتخاب بهترین و محبوب‌ترین کشورها برای سفرهای نوروزی بر اساس تجربه‌های گردشگران و سلیقه‌های فردی می‌تواند گزینه‌های متفاوتی باشد. بااین‌وجود برخی از کشورهای اروپایی که به طور عمومی برای سفرهای نوروزی جذاب و محبوب هستند عبارت‌اند از:

۱. ایتالیا: ایتالیا با آثار باستانی، شهرهای تاریخی مانند رم، ونیز و فلورانس، مناظر طبیعی منحصربه‌فرد همچون ساحل آمالفی و تجربه فرهنگی جذاب یک مقصد بسیار توریستی برای سفر نوروزی است.

۲. فرانسه: پاریس پایتخت این کشور به‌عنوان شهر عشق و هنر، بازدید از برج ایفل و گشت‌وگذار در خیابان‌های معروف این شهر، پاریس را به یکی از مقاصد محبوب نوروزی تبدیل کرده است.

۳. اسپانیا: این کشور با شهرهای هیجان‌انگیز مانند بارسلونا و مادرید، جشنواره‌های متنوع، آثار تاریخی و سواحل بکر یک گزینه جذاب برای سفرهای نوروزی گردشگران ایرانی است.

۴. یونان: یونان با بازارهای سنتی، جزایر حیرت‌انگیز و آثار باستانی معروفی مثل آکروپولیس، یونان را به یک مقصد اروپایی با تاریخ غنی و طبیعت جذاب تبدیل کرده است.

۵. پرتغال: شهرهای تاریخی و توریستی پرتغال مانند لیسبون و پورتو، سواحل زیبا و آب‌وهوای ملایم، جذابیت‌های چشم‌نوازی برای سفر نوروزی ارائه می‌دهد.

۶. هلند: کشور هلند با باغ‌های گل زیبایش که در فصل بهار به اوج طراوت خود می‌رسند و شهر آمستردام با کانال‌های زیبا یک مقصد زیبا برای سفر در این فصل است.

به‌صورت کلی هر یک از این کشورها، دارای ویژگی‌ها و جذابیت‌های منحصربه‌فردی هستند که ممکن است بسته به سلیقه شما گزینهٔ ایده‌آلی برای سفر نوروزی‌تان باشند.

کشورهای اروپایی توریستی در ایام نوروز

ویزای شنگن برای سفرهای نوروزی به اروپا

برای سفر به بیشتر کشورهای اروپایی، مسافران باید ویزای شنگن را دریافت کنند که پروسه چندان آسانی هم نیست. یکی از شرایط اخذ این ویزا، تمکن مالی بالا و قابل‌قبول است و وقتی این ویزا را بگیرید می‌توانید به تمام کشورهای اروپایی عضو شنگن سفر کنید. توصیه می‌کنیم حداقل دو ماه قبل از سفر برای دریافت این ویزا اقدام کنید؛ چون مراحل دریافت این ویزا زمان بر است.

کشورهای اروپایی توریستی در ایام نوروز

دلایل انتخاب تورهای اروپا در نوروز

سفر به اروپا با تورهای نوروزی برای گردشگران امتیازات زیادی دارد. اروپا به‌عنوان مقصد نوروزی جذاب و برجسته دارای زیبایی‌های طبیعی، فرهنگ غنی و جاذبه‌های تاریخی فراوان است که با خرید تور مسافرتی و با استفاده از برنامه‌ریزی‌های دقیق تورهای اروپا نوروز می‌توانید بسیاری از این جاذبه‌ها را ببینید.

همچنین، تورهای نوروزی اروپا اغلب با تخفیف‌ها و خدمات ویژه همراه هستند که این امر از نظر اقتصادی نیز جذابیت دارد؛ مخصوصاً اگر بتوانید در تورهای لحظه آخری اروپا و یا تورهای گروهی اروپا در نوروز شرکت کنید.  

تورهای نوروز اروپا با خدمات گسترده و ترکیب متنوعی از مقصدها، گزینه جذابی برای گردشگران ایرانی فراهم می‌کنند. این تورها عمدتاً ترکیبی از دو یا سه مقصد مختلف را در یک بسته سفری فراهم می‌کنند که به گردشگران این امکان را می‌دهد تا در یک سفر شهرهای توریستی جذاب، مناظر طبیعی و فرهنگ‌های گوناگون اروپا را یک‌جا تجربه کنند. از خدمات تفریحی و فرهنگی گرفته آن گرفته تا بازدید از موزه‌ها و شرکت در فستیوال‌ها، این تورها تجربه گردشگران را بهبود می‌بخشند.

تورهای نوروز اروپا با داشتن راهنمایان تخصصی اطلاعات جامعی را درباره تاریخ، فرهنگ و مکان‌های دیدنی ارائه می‌دهند. این راهنمایان تجربه گردشگری را در بهترین حالت برایتان رقم می‌زند و شرکت در گروه ارتباطی گرم و دوستانه فراهم می‌آورد. تخفیفات و پیشنهادهای ویژه تورها شامل تخفیف‌های اقامتی، وعده‌های غذایی و ورود به جاذبه‌های گردشگری از جمله مزیت‌های تورهای اروپا در نوروز هستند. در نهایت شرکت در تورهای نوروز اروپا به‌عنوان یک تجربه گروهی، سفری راحت‌تر و دلپذیرتر برای شما فراهم می‌آورد.

جمع‌بندی: آمدن بهار را در کشورهای اروپایی جشن بگیرید!

همان‌طور که در این مطلب شرح دادیم اروپا با طبیعت زیبا، فرهنگ غنی و شهرهای تاریخی با آثار هنری گران‌قدر از مقاصد جذاب و لوکس برای سفرهای نوروزی است. همچنین، آب‌وهوای معتدل و لذت‌بخش اروپا در نوروز همواره یک فرصت بی‌نظیر برای سفر به این قاره محسوب می‌شود.

اگر در نوروز ۱۴۰۳، قصد سفر به اروپا را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم آژانس مسافرتی تورهای خارجی نامی گشت ایرانیان را بررسی کنید و از میان تورهای ترکیبی اروپا گزینه دلخواه خود را انتخاب و تور موردنظرتان را خریداری کنید. این آژانس گردشگری در سال‌های گذشته تجربه موفقی در زمینه برگزاری تورهای نوروز اروپا داشته است و می‌توانید با اطمینان تورهای نوروزی این مجموعه را خریداری کنید. برای اطلاع از شرایط تورها و رزرو تور اروپا نوروز نامی گشت با تلفن ۰۲۱۴۹۳۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha