۰ نفر

فرماندار: روند انتخابات در همدان مطلوب است

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹
کد خبر: 827721
فرماندار: روند انتخابات در همدان مطلوب است

فرماندار همدان با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها حضور مردم همدان در پای صندوق‌های رأی حضور بسیار خوبی است، گفت: روند انتخابات در شعب همدان روند مطلوبی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مسلم مخفی جمعه ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همه عوامل تلاش می‌کنند بهترین شرایط را برای اخذ رای برای مردم فراهم کنند و یک انتخابات خوب رقم بخورد و مایه سربلندی ایران و ایرانی باشیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی به صورت مستمر است، افزود: تعداد شعب سیار ۱۴شعبه است این درحالیست که تقاضا برای شعب سیار بسیار است.

مخفی تصریح کرد: با وجود اینکه شعب سیار افزایش پیدا کرده اما باز هم کمبود داریم به طوریکه در برخی از شعب اخذ رأی ازدحام وجود دارد که نشان از استقبال مردم است.

وی با بیان اینکه ۳۲۲ شعبه در شهر همدان و مرکز وجود دارد، یادآور شد: با احتساب فامنین ۳۷۵ شعبه مشغول به رأی‌گیری هستند.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه همدان و فامنین ۹۳ نفر نامزد درحال رقابت هستند، خاطرنشان کرد: تخلفاتی وجود دارد که به ناظرین تذکر داده شده و یک مورد هم به پلیس فتا اعلام شد و صفحه بسته شده است.

مخفی اظهار کرد: همراهی برخی از مسئولان با ستادهای انتخاباتی هم وجود داشت که به همه آنها تذکر لازم داده شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم بهترین پشتیبانی صورت گیرد تا رأی‌گیری به آسان‌ترین روش ممکن انجام شود، افزود: درمورد زیرساخت‌ها هیچ مشکلی وجود نداشته و امیدواریم انتخابات خوب داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha