۰ نفر

بهترین اپلیکیشن سلامتی و ورزش

۵ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۵۷
کد خبر: 826668
بهترین اپلیکیشن سلامتی و ورزش

درصورتی که قادر به حضور در باشگاه نیستید و می‌خواهید در خانه با استفاده از تجهیزات کم ورزش کنید، در این مقاله بهترین اپلیکیشن‌های ورزش در خانه را خواهید آشنا شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رویداد24، سبک زندگی سالم چیزی بیش از تغذیه مناسب و ورزش منظم است. خواب کافی، مراقبت از بدن و روح، و مدیریت مسائلی مانند داروها و قرارهای ملاقات با پزشک نقش مهمی در حفظ سلامتی ایفا می‌کنند. در این مقاله، بهترین اپلیکیشن‌های سلامت برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS را به شما معرفی خواهیم کرد.
معرفی بهترین نرم افزارهای سلامتی و ورزش

به طور معمول، برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های ورزش در خانه دارای تمریناتی برای عضلات شکم، سینه، پاها، بازوها و باسن هستند که با پخش تمرینات هر بخش، شما می‌توانید نحوه انجام آن‌ها را یاد بگیرید. اکثر این برنامه‌ها همچنین تمرینات فول بادی را نیز شامل می‌شوند که برای تازه‌کاران راحت‌تر و مناسب‌تر است.

تمرینات موجود در اپلیکیشن ورزش در خانه، توسط متخصصان طراحی می‌شوند و برای انجام اکثر آن‌ها نیازی به تجهیزات خاصی ندارید. در برخی موارد، تجهیزات ساده و کمی نیاز است که در دسترس همه ما هستند. بنابراین، برای انجام ورزش، لازم نیست حتما به باشگاه بروید. کافیست فقط چند دقیقه در روز وقت بگذارید تا به طور مؤثر عضلات خود را تقویت کنید و به بدن دلخواه خود برسید.

می‌توانید اپلیکیشن ورزش در خانه را روی گوشی خود نصب کنید و در هر زمان و مکان با آن تمرین کنید. قبل از نصب، بهتر است در مورد انواع این اپلیکیشن‌ها اطلاعات کسب کنید و بهترین و مناسب‌ترین برنامه سلامتی را برای خود انتخاب کنید.
برنامه ورزشی فیتامین

اپلیکیشن فیتامین با توجه به شرایط جسمی و اهداف هر کاربر، یک برنامه ورزشی اختصاصی را برای آن طراحی و تولید می‌کند. اگر کاربران درخواست برنامه غذایی اسپرت نیز داشته باشند، متخصصان فیتامین چنین برنامه‌ای را برای آن‌ها تنظیم می‌کنند.

فیتامین در واقع یک اپلیکیشن ورزش در خانه و باشگاه است و شعار آن "ورزش در هر زمان و مکان" می‌باشد. به عنوان مثال، اگر شما هیچ تجهیزات و وسایل ورزشی ندارید، فیتامین با توجه به این شرایط، یک برنامه ورزش در خانه برای شما طراحی خواهد کرد.

کاربران فیتامین در طول برنامه خود به راحتی با مربی در ارتباط هستند و هر زمان که سؤال یا مشکلی برایشان پیش بیاید، می‌توانند با متخصصان فیتامین تماس بگیرند. علاوه بر این، با نصب اپلیکیشن فیتامین، همه کاربران به صورت رایگان به بانک حرکت ورزشی و برنامه تردمیل دسترسی خواهند داشت.
برنامه Beachbody on Demand

اپلیکیشن بیچ بادی شامل برنامه‌های متنوع تناسب اندام و تمرینات هوازی متعدد است. در این اپلیکیشن شما با گزینه‌های مختلفی مانند HIIT و بار، یوگا، تمرینات قدرتی، کاردیو، مدیتیشن، رقص و هنرهای رزمی ترکیبی روبرو خواهید شد و انتخاب گسترده‌ای در اختیار خواهید داشت. برنامه‌های Beachbody on Demand تحت نظر مربیان معروف جهانی طراحی شده‌اند.
HealthTap، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های سلامتی

HealthTap یکی از بهترین اپلیکیشن‌های حوزه سلامت برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS می‌باشد. اگر درباره سلامت خود سوالی دارید، این اپلیکیشن یکی از برترین برنامه‌های موجود در بازار است. در این اپلیکیشن بیش از ۲.۶ میلیون سوال و پاسخ و راهکارهای مرتبط با سلامتی وجود دارد. هفتاد هزار موضوع و مقاله درباره ۸۵۰ حالت و مشکل جسمی و روانی منتظر جستجوی شما هستند! اگر سوالی دارید، می‌توانید در این اپلیکیشن به صورت رایگان بپرسید و ظرف حدود ۲۴ ساعت، پاسخ محرمانه از پزشک دریافت کنید.
اپلیکیشن Fabulous

با Fabulous شما می‌توانید عادت‌های سالمی را ایجاد کنید تا زندگی بهتر و شادتری را تجربه کنید. این برنامه از یک رویکرد جامع برای افزایش انگیزه و بهبود بهره‌وری استفاده می‌کند. با این اپلیکیشن شگفت‌انگیز، سطح انرژی خود را به حداکثر می‌رسانید، تمرکز بیشتری داشته باشید، وزن کم کنید و خواب بهتری داشته باشید. تنها کافیست دستورالعمل‌های برنامه را دنبال کرده و طبق برنامه پیش بروید.
برنامه پلوتون

اپلیکیشن Peloton یک اپلیکیشن ورزشی چندگانه است که شامل تنوعی از تمرینات قدرتی، دویدن در داخل و خارج از منزل، دوچرخه سواری، یوگا، HIIT، مدیتیشن، حرکات کششی و غیره می‌باشد. با این اپلیکیشن می‌توانید به صورت زنده از کلاس‌ها استفاده کرده و با مربی تمرین کنید.

متأسفانه اگر تردمیل یا دوچرخه ثابت در خانه ندارید، برخی از تمرینات برای شما غیرقابل دسترس خواهند بود. همچنین برای استفاده از این اپلیکیشن ورزش در خانه، باید مبلغی را به صورت ماهانه پرداخت کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha