۰ نفر

اسرائیل عمدا مردم را در جنوب لبنان کشت

۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۴۲
کد خبر: 825233
اسرائیل عمدا مردم را در جنوب لبنان کشت

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید در ضاحیه بیروت با اشاره به جنایات اشغالگران، گفت: کشتار غیرنظامیان به دست صهیونیستها در جنوب لبنان عامدانه بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید در ضاحیه بیروت گفت: اگر شهیدان امروز در میان ما بودند موضع آنها در حمایت و یاری فلسطین و مقابله با دشمن صهیونیست و ممانعت دشمن در رسیدن به اهدافش و یاری مظلومان در غزه و منطقه بود.

المنار به نقل از وی افزود: مبارزان راستین و افراد شریف، دچار ضعف و سستی نشده و در درست بودن راه و اهداف و گزینه هایشان تردیدی به خود راه نداده و به مسیر خود ادامه داده و این فرمان را حفظ کردند که حفظ مقاومت اصل اساسی است.

دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: جانفشانی جنبش های مقاومت ناشی از روی انفعال یا واکنش موقت نیست بلکه برگرفته از بصیرت، آگاهی و شناخت اهداف است. دشمن گمان می کند که با از میان برداشتن فرماندهان و رزمندگان ما یا ویرانی منازل می تواند ما را ضعیف یا وادار به عقب نشینی کند.

نصرالله در ادامه با اشاره به کشتار صهیونیستها علیه غیرنظامیان در جنوب لنبان آنرا عامدانه دانست.

وی افزود: ما در بطن نبرد واقعی قرار داریم و شهادت رزمندگان بخشی از نبرد است اما هنگامی که موضوع به غیرنظامیان می رسد موضوع حساس می شود و این موضوع جدیدی از زمان شروع مقاومت نیست. در فوریه ۱۹۹۲ مقاومت معادله حمایت از غیرنظامیان را وضع و آنرا در سال ۱۹۹۳ تثبیت کرد. ما موضوع حمله به غیرنظامیان را برنمی تابیم. هدف دشمن از کشتن غیرنظامیان فشار به مقاومت برای توقف حملاتش است. از هفتم اکتبر فشارهای جهانی با هدف گشوده نشدن جبهه جنوب لبنان در حمایت از غزه وجود داشته است.

نصرالله گفت: پاسخ به کشتار باید تداوم مقاومت در جبهه و تشدید آن باشد. این اقدامات ما را مصمم تر می کند و ایمان ما را قوی تر می کند. ما روز گذشته کریات شمونه را با دهها موشک کاتیوشا و موشکهای فلق به عنوان اولین واکنش هدف قرار دادیم. دشمن صهیونسیت تاوان ریختن خون زنان و کودکان ما را در نبطیه و الصوانه و دیگر مناطق خواهد داد. دوست و دشمن خواهند فهمید که این خون با خون پاسخ داده می شود و نه با هدف قرار دادن مراکز و تجهیزات جاسوسی دشمن.

دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: آمریکاییها و صهیونیستها باید بدانندکه در فلسطین هم ذره ای عقب نشینی در کار نخواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha