۰ نفر

مدارس سمنان مجازی شد

۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵
کد خبر: 822646
مدارس سمنان مجازی شد

استاندار سمنان گفت: تمامی مدارس استان به دلیل بارش برف، برودت هوا، لغزندگی معابر و ضرورت مدیریت مصرف انرژی و کاهش شدت ناترازی در روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه به صورت غیرحضوری و در بستر شاد برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز جمعه در نشست اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سمنان، اظهار کرد: فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان فردا با یک‌ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

 با توجه به بارش برف و کولاک شدید در مناطق و محورهای مواصلاتی مختلف استان سمنان، از حوالی پنج بامداد امروز سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان ضمن نظارت بر عملیات در حال انجام‌ مبنی بر بازگشایی محورها و اقدام‌های انجام شده توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان، فرماندهی عملیات مدیریت بحران را بر عهده گرفته است.‌

محور شاهرود - آزادشهر و محور میامی- عباس آباد به دلیل بارش برف و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

محور تهران - مشهد در محدوده گردنه آهوان امروز صبح پس از مدت زمان کوتاهی انسداد، بازگشایی شد.

کارشناسان هواشناسی پیشتر نسبت به بارندگی سامانه فعال جوی کنونی به صورت بارش برف از امروز در استان سمنان هشدار داده بود. طبق پیش‌بینی‌ها بارش‌ها امروز و فردا ادامه دارد از روز یکشنبه فقط کاهش دما در سطح استان رخ خواهد داد.

به گفته، مدیرکل هواشناسی استان سمنان کاهش چهار تا ۶ درجه سانتیگرادی، بارش پراکنده باران و برف پیش‌بینی هواشناسی برای امروز و فردا است و در روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی پایدار در استان سمنان حاکم خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha