۰ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از قیمت انواع تورهای گردشگری داخلی؛

سفر کجا بریم؟ / قیمت جدید تورهای گردشگری داخلی + جدول

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰
کد خبر: 822014
سفر کجا بریم؟ / قیمت جدید تورهای گردشگری داخلی + جدول

اگر قصد دارید در همین ماه با تور به سفر بروید، در این مطلب قیمت جدیدترین تورهای داخلی را بررسی کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، از آنجایی که کمتر از دو ماه تا پایان سال باقی مانده، مسافران و متقاضیان تورهای گردشگری هم بیشتر شده است. پس اگر می‌خواهید در هوای زمستانی با تور به مسافرت بروید تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

مقاصد مختلفی برای سفر داخلی در این روزها وجود دارد. به طور مثال، از آنجایی که بهترین زمان سفر به جنوب کشور و جزایر زیبای خلیج فارس در فصل زمستان است، مسافران زیادی در این روزها راهی جنوب می‌شوند. تور هوایی ۴ روزه قشم و هنگام و هرمز با هتل ۴ ستاره ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

تور تهران به کیش نیز قیمت‌های متغیری دارد. مثلا تور هوایی ۵ روزه ۱۹ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان است یا با اقامت در هتل دیگری ۱۴ میلیون و ۱۱۶ هزار تومان هزینه این تور می‌شود.

اگر به دنبال تورهای ارزان‌تر و زمینی هستید، می‌توانید از تور زمینی کرمان شهداد ماهان که به مدت ۴ روز، با اقامت در هتل سنتی با ۳ وعده صبحانه + ۱ وعده ناهار + ۲ وعده شام است استفاده کنید. قیمت این تور به ازای هر نفر شش میلیون و ۴۶۰ هزار تومان است.

در ادامه جدولی آماده کرده‌ایم که مشخصات تور به همراه جزییات آن ذکر شده است.

*توجه داشته باشید که اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های ذکر شده از سایت‌های فروش اینترنتی برداشته شده است.*

قیمت تورهای گردشگری ( بهمن ماه ۱۴۰۲)
نوع / اسم تور هتل درجه هتل قیمت هر نفر / تومان
تور هوایی کیش میراژ ۵ ستاره ۱۹,۲۴۰,۰۰۰
تور قشم و هنگام و هرمز دریتا ۴ ستاره ۲۴,۵۰۰,۰۰۰
تور زمینی بوشهر تا بیشاپور / ۵ روزه - - ۹,۳۹۰,۰۰۰
 تور زمینی کرمان شهداد ماهان / ۴ روزه هتل سنتی - ۶,۴۶۰,۰۰۰
 تور زمینی یزد میبد چک چک / ۲ شب و ۳ روز هتل سنتی - ۳,۵۴۰,۰۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha