۰ نفر

هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری؛ برف و باران در راه است

۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبر: 820790
هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری؛ برف و باران در راه است

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری از صدور هشدار سطح نارنجی برای استان خبر داد و گفت: بارش برف و باران برای اکثر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، مهران چراغ‌پور با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی برای استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: یک سامانه بارشی برای سطح استان از فردا پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به بارش و وزش باد شدید برای استان، مطرح کرد: این سامانه بارشی از روز سه شنبه تا روز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه برای استان فعال است که بارش برف و باران، رعد و برق، وزش باد شدید و مه و کاهش دما را به همراه دارد.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به کولاک برف در گردنه‌ها و مناطق برفگیر و احتمال سقوط بهمن، عنوان کرد: سامانه بارشی برای همه مناطق استان به ویژه شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان، اردل، کیار، لردگان، خانمیرزا، بن و شمال غرب شهرکرد فعال است.

چراغ‌پور ادامه داد: در اثر وزش باد شدید احتمال خسارت به سازه‌های موقت مانند بنرها، داربست‌ها، تابلوهای تبلیغاتی، شکستن درختان، سقوط اجسام سبک از ارتفاع در سطح استان وجود دارد.

وی با توصیه به پرهیز از سفرهای غیرضروری و توقف فعالیت‌های کوهنوردی، اظهار کرد: در این مدت لازم است در رانندگی در جاده‌ها احتیاطات لازم انجام و تجهیزات زمستانه مانند زنجیرچرخ به همراه باشد. همچنین لازم است راهداری آمادگی کافی در برف روبی مناطق سردسیر و گردنه‌ها را داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha