۱ نفر

فهرست بهترین و بدترین اینترنت در اروپا / ترکیه بازهم رکورد زد!

۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۵۹
کد خبر: 819024
فهرست بهترین و بدترین اینترنت در اروپا / ترکیه بازهم رکورد زد!

نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که در میان کشورهای اروپایی «سوئد» بیشترین سرعت اینترنت را به خود اختصاص داده و فنلاند هم پس از این کشور در جایگاه دوم قرار دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اطلاعات آنلاین، این تحقیق که توسط شرکت بیزنس کامپرشن و با استفاده از داده‌های موتور جستجوگر گوگل و همچنین سرعت بارگذاری به دست آمده میانگین سرعت بارگذاری صفحات وب را در اینترنت خانگی و همچنین تلفن‌های همراه کشورهای مختلف اروپایی بررسی کرده که بر اساس آن کشورهای شمال اروپا صاحب بهترین وضعیت سرعت اینترنت هستند.

در این رده‌بندی در اینترنت خانگی، پس از سوئدی‌ها با سرعت بارگذاری ۳.۷۴ ثانیه، فنلاند با ۳.۸۴ و دانمارک و لتونی با حدود ۴ ثانیه در جایگاه‌های اول تا چهارم قرار دارند. لیتوانی در ادامه این رده‌بندی با ۴.۱۴ و همچنین سوئیس با ۴.۲۳ در رده‌های بعدی حضور دارند.

بر اساس این گزارش در انتهای این رده‌بندی ترکیه قرار دارد که البته آن‌را نمی‌توان جزو کشورهایی اروپایی به حساب آورد. در نتیجه در میان کشورهای اروپایی بلغارستان، رومانی و قبرس با به ترتیب ۹.۳۸ ثانیه، ۸.۸۹ و همچنین ۷.۱۸ ثانیه در انتهای جدول حضور دارند و پایین‌ترین سرعت اینترنت به آن‌ها اختصاص دارد.

همین کشورها از نظر سرعت بارگذاری در اینترنت تلفن همراه هم بدترین عملکردها را داشته و در قعر جدول کشورهای اروپایی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • انسان IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    عجب، اگه اروپایی نیست، پس چرا دارین تبلیغات منفی میکنین، دشمنی تا کی..... از اینترنت خودتان چه خبر، آیا تو دنیا از آخر اول هستین یا دوم... التماس تفکر
  • مهدی PL ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    سوزش عمیقتان نسبت به ترکیه کاملا مشهود هست
  • کوروش IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    اینکه ترکیه رو نمی‌توان جزو کشورهای اروپایی حساب کرد رو خوب امدی