۰ نفر

نحوه استفاده از گوگل برای بهره‌مندی مستقیم از هوش مصنوعی

۱۲ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۳۸
کد خبر: 817461
نحوه استفاده از گوگل برای بهره‌مندی مستقیم از هوش مصنوعی

موتور جست‌وجوی گوگل امکان بهره‌مندی مستقیم از هوش مصنوعی را فراهم کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از یک سال تکرار و برنامه‌های مختلف که نوید ارائه بهترین هنرهای تولید شده توسط هوش مصنوعی را می‌دهند، شاید ساده‌ترین راه برای دسترسی به یک شاهکار تبدیل متن به تصویر، جست‌وجو در مورد آن از طریق گوگل باشد.

مرکز آزمایشی هوش مصنوعی Labs Al این برند از بهار در دسترس است و یکی از جدیدترین ویژگی‌های آن به شما امکان می‌دهد درخواستی را برای ایجاد تصویر هوش مصنوعی مستقیماً در قسمت جست‌وجوی Google وارد و آن تصویر را در نتایج منتشر کنید.

فعال کردن Google's Generative Search Experience (SGE) به شما این امکان را می‌دهد که نتایج ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را در جست‌وجوی خود و در صفحاتی که مرور می‌کنید٬ تجربه کنید.

راه‌اندازی این ویژگی کار ساده‌ای است و می‌توان آن را در مرورگر Google Chrome روی دسکتاپ یا برنامه Google در تلفن همراه انجام داد.

این مراحل ساده را دنبال کنید تا ایجاد آثار هنری تولید شده با هوش مصنوعی را مستقیماً از جست‌وجوی Google آغاز کنید:

۱ وب سایت Google Labs باز کنید.

۲ به قسمت جست‌وجوی Google بروید و روی Get Started ضربه بزنید.

۳ گزینه SGE هوش مصنوعی تولیدی را در کلید جست‌وجو انتخاب کنید.

در صورت نیاز به نصب مرورگر گوگل کروم یا برنامه گوگل، احتمالاً این گزینه به طور پیش فرض فعال می‌شود. با این حال همیشه این گزینه را دارید که وقتی علاقه‌ای به شرکت در تجربه هوش مصنوعی ندارید، این ویژگی را خاموش کنید.

برای استفاده از قابلیت Generative AI یا هوش‌ مصنوعی تولیدی کافی است درخواست خود را در کادر جست‌وجو در Google.com یا در کادر جست‌وجو در بالای مرورگر خود تایپ کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha