۰ نفر

فوری / روش ثبت نام اینترنت رایگان اعلام شد + لینک سایت دی ۱۴۰۲

۷ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۰۸
کد خبر: 816437
فوری / روش ثبت نام اینترنت رایگان اعلام شد + لینک سایت دی ۱۴۰۲

روز های اخیر بحث افزایش تعرفه اینترنت اپراتورها در کشور بسیار داغ بوده است حالا امروز دولت با ارسال پیامک به کاربران اینترنت، خبر از فعال سازی بسته اینترنت رایگان داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ روز گذشته وزیر ارتباطات وعده فعال سازی بسته اینترنت رایگان از سوی اپراتور ها به مردم داده بود، حالا امروز صبح پیامکی مبنی بر فعال سازی اینترنت رایگان به کاربران ارسال شده است. بر اساس این پیامک شهروندان باید برای فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ ۱۲ دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنند.

نحوه ثبت‌نام بسته اینترنت رایگان

پنجره ملی خدمات دولت هوشمند یک راه امن برای دسترسی آنلاین به خدمات دولتی از طریق یک درگاه واحد است. این درگاه، پلتفرم ملی یکپارچه ارائه خدمات دولتی است و برای ورود باید یک خط تلفن به نام شما باشد. پس از ورود به سایت my.gov.ir و وارد کردن شماره تلفن همراه خود پیامکی به خطی که به نام شماست ارسال می شود و پس از آن می توانید مراحل ثبت نام را ادامه دهید.

اینترنت گران می شود؟

وزارت ارتباطات با افزایش تعرفه اینترنت به میزان ۳۴درصد موافقت کرده است. پیش از این وزارت ارتباطات گفته بود که افزایش تعرفه منوط به پذیرش شروط رگولاتوری است و امروز در خبری اعلام شد که شب گذشته اپراتورهای ارتباطی با حضور در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برخی از شروط این سازمان از جمله افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت را پذیرفتند.

مهمترین شروط پذیرفته شده توسط اپراتورهای ارتباطی موارد زیر اعلام شده بود:

افزایش سایتهای نسل پنجم به ۱۰ درصد تا پایان سال ۱۴۰۳

افزایش پوشش نسل چهارم در کشور به ۹۶ درصد تا پایان سال ۱۴۰۳

افزایش سی درصدی میانگین سرعت اینترنت در شش ماه آینده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha