۰ نفر

دومین باخت سپاهان با ۳ اخراجی

۳ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۵۰
کد خبر: 815641
دومین باخت سپاهان با ۳ اخراجی

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، در یکی از دیدارهای مهم هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند.

سپاهان که روند بسیار خوبی را در رقابت‌های لیگ برتر سپری می‌کند به دنبال برد و حفظ پیروزی‌های خود بود تا صدرنشین جدول شود و طلسم پیروز نشدن در مقابل این تیم اراکی را بشکند.

در آن سوی میدان شاگردان مجتبی حسینی نیز که بازی‌های درگیرانه‌ای در این فصل از رقابت‌ها از خود به نمایش گذاشته‌اند با هدف کسب امتیاز پای به اصفهان گذاشتهند تا در روزی که هواداران تیم سپاهان از دیدن بازی تیم محبوب خود محروم بودند طلایی‌پوشان را در نقش‌جهان متوقف کنند.

در این دیدار مورایس سپاهان را با ترکیب اولیه پیام نیازمند، فرشاد احمدزاده، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی،، رضا اسدی، کاوه رضایی و شهریار مغانلو  راهی میدان کرد.

در آن سو احمد گوهری، امیر نوری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی‌زاده، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، میلاد فخرالدینی، عارف حاجی عیدی، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی نیز ترکیب ۱۱ نفره آلومینیوم اراک مقابل سپاهان را تشکیل دادند.

در دقیقه سانتر آریا یوسفی با ضربه سر رضا اسدی همراه بود که این ضربه سر با اختلاف از بالای دروازه احمد گوهری به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۹ پاس طولی محمد دانشگر به فرشاد احمدزاده رسید و این بازیکن با یک ضربه محکم توپ را روانه دروازه آلومینیوم کرد، اما این توپ را احمد گوهری با یک واکنش زیبا دفع کرد.

در دقیقه ۲۵ سانتر فرشاد احمدزاده از روی یک ضربه کرنر با ضربه سر رضا اسدی همراه بود که این ضربه با اختلاف کم از بالای دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۲ حرکت عمقی آریا یوسفی با ضربه این بازیکن همراه بود که این ضربه با اختلاف از بالای دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

این نیمه در پایان نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه ۵۷ ضربه محکم رضا اسدی از پشت محکم رضا اسدی از پشت محوطه جریمه آلومینیوم با واکنش زیبای احمد گوهری دفع شد.

در دقیقه ۶۸ ضربه فرشاد احمدزاده با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۰ عارف حاجی عیدی با یک ضربه دقیق گل نخست آلومینیوم را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۶ و ۸۷ رضا اسدی و دابو از زمین مسابقه اخراج شدند، همچنین در دقیقه ۹۰ محمد کریمی نیز اخراج کرد.

این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha