۰ نفر

معرفی بسته‌های ترانزیت، اقامت و اعتبار رومینگ بین‌الملل همراه اول

۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۸
کد خبر: 814966
معرفی بسته‌های ترانزیت، اقامت و اعتبار رومینگ بین‌الملل همراه اول

در آستانه سال نو میلادی و به مناسبت شب یلدای ایرانی، همراه اول از بسته‌های «ترانزیت»، «اقامت» و «اعتبار بین‌الملل» خود در بخش رومینگ بین‌الملل رونمایی کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو میلادی ۲۰۲۴ و  شب یلدای ایرانی که سرآغازی برای دور جدید سفرها برای ایرانیان است، همراه اول اقدام به معرفی «بسته پروازهای ترانزیت برای مسافران ترانزیت فرودگاه های ترکیه، امارات و قطر»، «بسته های اقامت برای  هموطنان مقیم ترکیه، امارات و قطر» و «بسته های اعتبار بین الملل» برای مشترکان خود کرد.

معرفی بسته‌های رومینگی ترانزیت و اقامت همراه اول

باتوجه به نیاز مسافران در توقف پروازهای چندمسیره (ترانزیت یا کانکشن) در فرودگاه های استانبول - صبیحه ترکیه، دوبی - شارجه امارات و دوحه قطر به سرویس اینترنت پرسرعت و مکالمه و پیامک به ایران، بسته ترانزیتی رومینگ بین الملل همراه اول شامل «اینترنت نامحدود یکروزه با مصرف منصفانه یک گیگابایت ، ۱۰ دقیقه هدیه مکالمه و ۱۰ عدد هدیه پیامک یک روزه » ارائه شده است.

همچنین باتوجه به نیاز هموطنان مقیم یا مسافرانی که اقامت های طولانی در کشورهای ترکیه، امارات و قطر دارند، دو بسته اقامتی شامل «اینترنت نامحدود سه ماهه با مصرف منصفانه ۳ گیگابایت » و «مکالمه ۱۲۰ دقیقه و ۱۲۰ پیامک یک ماهه اقامتی»  ارائه شده است تا متقاضیان بتوانند به راحتی به درگاه های بانکی دولتی و مخاطبان ایرانی خود دسترسی پیدا کنند.

بسته ترانزیتی یک روزه به قیمت ۲۵۰ هزار تومان، بسته سه ماهه اقامتی به قیمت ۶۰۰ هزار تومان و بسته یک ماهه اقامتی نیز به قیمت ۹۰۰ هزار تومان تدارک دیده شده است.

متقاضیان می توانند از سه طریق ورود به «اپلیکیشن همراه من» بخش خرید بسته های رومینگ، «کد دستوری ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱۳ مربع» و درگاه اینترنتی Shop.mci.ir بخش خرید بسته های رومینگ، نسبت به خرید و فعالسازی این بسته ها برای خود یا خانواده یا همکاران خود اقدام کنند و از داشتن ارتباط با بستگان از طریق تلفن همراه و همچنین به صرفه بودن این بسته ها نسبت به سیم کارت اپراتورهای خارجی، در طول سفر خود اطمینان خاطر داشته باشند.

معرفی بسته‌های اعتبار بین الملل برای ارتباطات بین المللی مشترکان پرمصرف

طرح دیگر ارائه شده توسط همراه اول در حوزه رومینگ و مکالمه بین الملل، «بسته های اعتبار بین الملل» است که تمامی بازرگانان، مدیران و تجاری که قصد عزیمت به کشورهای خارجی دارند یا در ایران، نیاز به تماس با شماره های خارج از کشور دارند، می توانند این بسته اعتبار را برای خود فعال کنند تا کلیه هزینه های رومینگ بین الملل (مکالمه، پیامک و اینترنت) و تماس با کلیه شماره های خارجی از این بسته پرداخت گردد و پرداخت مکرر قبوض میاندوره یا محدودیت خرید شارژ، راحت شوند.

تمامی مشترکان همراه اول که درصدد استفاده از سرویس بین الملل (رومینگ یا مکالمه خارجه) هستند، می توانند با استفاده از سه بسته اعتبار بین المللی «۵۰۰ هزار تومانی ۹۰ روزه»، «۲ میلیون تومانی ۱۸۰ روزه» و «۵ میلیون تومانی ۱۸۰ روزه» به مدیریت بهینه هزینه های خود بپردازند. با خرید بسته های اعتبار ۲و ۵ میلیون تومانی به ترتیب یک بسته هدیه ۳۰۰ مگابایت و یک بسته ۱ گیگابایت اینترنت هدیه رومینگ قابل استفاده در تمامی مقاصد نیز برای مشترک فعال می گردد.

تمامی مشترکان می توانند طبق روال از سه طریق ورود به «اپلیکیشن همراه من»، «کد دستوری  ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۳ مربع» و درگاه اینترنتی Shop.mci.ir نسبت به خرید و فعالسازی این بسته های اعتبار که امکان پرداخت هزینه های سرویس ارتباط بین الملل را فراهم می کند، برای خود یا خانواده یا همکاران خود اقدام کنند.

سرویس «رومینگ بین الملل» به مشترکان تلفن همراه این امکان را می دهد تا هنگام بازدید از کشوری دیگر بتوانند تماس های تلفنی برقرار و دریافت کنند، پیام های متنی و ایمیل ارسال و دریافت کنند و همچنین به مرور اینترنت بپردازند. به عبارت دیگر سرویس رومینگ بین الملل مصداق گسترش پوشش اپراتور تلفن همراه است تا امکان استفاده از شماره تلفن همراه و خدمات شبکه اپراتور کشور خود در یک کشور خارجی همچنان فراهم باشد.

سرویس «مکالمه بین الملل» به مشترکان تلفن همراه این امکان را می دهد تا در ایران بتوانند به تلفن های ثابت یا موبایل خارجی تماس بگیرند و ارتباطات بین المللی خود را گسترش بدهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha