۰ نفر

خبر مهم خاندوزی برای واردات لوازم خانگی

۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۹
کد خبر: 814732
خبر مهم خاندوزی برای واردات لوازم خانگی

خاندوزی گفت: اختیارات قانونی در نزد وزارت صمت وجود دارد که هر ترتیبی برای بازار لوازم خانگی نیاز است را اتخاذ کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، وزیر اقتصاد درباره آزادسازی واردات لوازم خانگی و ایجاد بازار رقابت، گفت: مسئولیت تنظیم بازار داخلی کشور برعهده وزارت صمت است. حتماً حمایت کردن از تولیدکنندگان داخلی که یک رکن اقتصاد مقاومتی است به ویژه در شرایط خاصی که باید ارز بری اقتصاد ملی را کاهش دهیم و کنترل کنیم. اما هر جایی که نیاز داخل همچنان محتاج این باشد که بیش از میزان تولیدات، واردات صورت بگیرد و نیاز داخل را رفع کند، حتماً وزارت صمت در این مسیر تدابیر لازم را اتخاذ خواهد کرد برای اینکه از طریق واردات مازاد تقاضای داخل را بتواند تأمین کند.

وی تأکید کرد: اختیارات قانونی در نزد وزارت صمت وجود دارد که به هر ترتیبی که در تنظیم بازار صنایع لوازم خانگی داخل نیاز دارد، تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    چرا آقای وزیر صمت اجازه نمیدهید لوازم خانگی با کیفیت وارد بشود .مردم رو کمتر عذاب بدهید.آنقدر لوازم خانگی گران شده که خیلی از مردم مثل بنده توان خیرید یک تلوزیون ندارند.شرایطی به وجود آوردید که تولید کننده های داخلی خون مردم و بمکن .بگذارید واردات انجام بشود تا قیمتها ارزانتر بشود .
  • سیامک IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    عرضه ندارید مدیریت نکنید چندصد هزار میلیارد دلالان در این چند سال دزدین کی ضرر و زیان مردم را جبران میکنه بخدا بزارید مردم خودشون مملکت را بچرخونن اینهمه مشکل هم بوجود نمیاد
  • ناسناس IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    قدرت خرید نداریم باید مبلغ تولید داخلی پائین بیاید وکیفیت خیلی بداست میلیونی پول بگذاریم وسه سال قسط پرداخت کنیم ودرعرض سه تا چهار ماه خراب شود ولی خارجی را باخیال راحت میشود خرید حتی بدون گارانتی وضمانت فکری به حال کیفیت وقیمت های بالا داشته باشین
  • احمد IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 0
    وردات راآزاد کنید . کالاهای داخلی انحصاری شده وقیمت گران آنها قدرت خرید رااز مردم گرفته
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    در این شرایط خاص، کمبود ارز، واژگانی برای چپاول مردم. شرایط خاصی که خودشان مسبب آنند و مردم هزینه آن را می دهند. ارز هم که بسیار زیاد است اما نه برای سازندگی وطن و رفاه مردم.
  • علی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    تولیدکنندگان لوازم داخلی واقعا خیلی نامردند، چراکه باممنوع بودن واردات لوازم خانگی ،سواستفاده کرده و قیمتها رو بشدت بالا بردن و پدر ملت را درآوردن و تولیدات بسیار بی کیفیت داخلی به مردم چپوندند، خدا لعنت کنه تولیدگنندگان داخلی را .