۰ نفر

نتایج یک پژوهش:

رکورد زنی عجیب کاربران در سال ۲۰۲۳ اینترنت / بیش از ۱.۳ تریلیون ساعت آنلاین بوده‌اند

۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۶
کد خبر: 814201
رکورد زنی عجیب کاربران در سال ۲۰۲۳ اینترنت / بیش از ۱.۳ تریلیون ساعت آنلاین بوده‌اند

از سال ۲۰۱۳ گروه تجزیه و تحلیل داده Domo به صورت سالانه گزارشی با عنوان Data Never Sleeps منتشر می کند.این گزارش به صورت دقیق به آمار مرتبط با مصرف اینترنت می پردازد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از بر طبق آخرین گزارش Domo جمعیت کاربران اینترنت در سال ۲۰۲۳ با افزایش ۴.۵ میلیارد نفری به بیش از ۵.۲ میلیارد رسیده است.از دیگر موارد جالب مرتبط با این گزارش می توان به ارسال ۲۴۱ میلیون ایمیل در دقیقه اشاره کرد.این شاخص نسبت به سال ۲۰۲۲ افزایشی معادل ۹.۶ میلیون ایمیل در دقیقه داشته است.
در هر ۶۰ ثانیه که معادل ۱ دقیقه است کاربران اینترنت در سراسر جهان جمعا حدود ۲۵.۱ میلیون ساعت را آنلاین بوده اند.در کل دنیا جمعا ۱.۳ تریلیون ساعت در اینترنت وقت صرف شده است.میزان جستجو در گوگل نیز ۶.۳ میلیون درخواست در دقیقه بوده است.
در خصوص شبکه های اجتماعی که امروز به شدت مورد اقبال جوامع و افراد است نیز اعداد و ارقام جالبی به چشم می خورد.از جمله انتشار ۳۶۰ هزار پست در دقیقه در شبکه اجتماعی X-توییتر سابق-است.
کاربران فعال در شبکه اجتماعی لینکدین در هر دقیقه ۶۰۶۰ رزومه ثبت کرده اند.در اینستاگرام نیز کاربران در هر دقیقه ۶۹۴ هزار ریلز برای یکدیگر ارسال کرده اند.کاربران شبکه اجتماعی توییچ نیز ۴۸هزار ساعت محتوا در دقیقه تماشا کرده اند.افراد در شبکه اجتماعی فیسبوک نیز بیش از ۴ میلیون پست را لایک کرده اند.
از جمله آمار دیگر مرتبط با سال ۲۰۲۳ می توان به طرفداران و هواداران تیلور سوئیفت مربوط است.هواداران این خواننده در سال ۲۰۲۳ در هر دقیقه ۶۹.۴ میلیون آهنگ از او را گوش کرده اند.
عضو تازه وارد دیگر این گزارش ChatGPT است.بر طبق گزارش Domo در سال ۲۰۲۳ کاربران در هر دقیقه ۶۹۴۴ دستور را برای این سیستم ارسال کرده اند.با ادر نظر گرفتن این میزان دستور در دقیقه، در سال ۲۰۲۳ میزان دستور ارسال شده برای ChatGPT حدود ۳.۶ میلیارد عدد است.
در خصوص تجارت الکترونیک و خرید و فروش در فضای آنلاین، آمازون رکورد جالبی از خود به جا گذاشته است.مشتریان این غول تجارت الکترونیک در هر دقیقه ۴۵۵ هزار دلار بابت خرید کالا و خدمات به آمازون پرداخت کرده اند.
کاربران و مشتریان سرویس Vnemo نیز در هر دقیقه ۴۶۳هزار دلار از آن خرید کرده اند.
جاش جیمز بنیانگذار و مدیرعامل Domo یک نقل قول در یاد ماندنی دارد و آن این است که این داده ها چشم انداز همیشه در حال تغییر دنیای دیجیتال نشان می دهد.یکی از این اعداد مربوط به سرویس ها و مدل های مبتنی بر هوش مصنوعی است که باید با مکث زیادی آن ها را مطالعه کرد.

رکورد زنی عجیب کاربران در سال ۲۰۲۳ اینترنت / بیش از ۱.۳ تریلیون ساعت آنلاین بوده‌اند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha