۰ نفر

واکنش قالیباف به حمله تروریستی راسک

۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۱
کد خبر: 813966
واکنش قالیباف به حمله تروریستی راسک

رئیس مجلس با محکومیت جنایت تروریستی حمله به مقر انتظامی در راسک خواستار شناسایی و برخورد فوری با عوامل این جنایت تروریستی از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمد باقر قالیباف در پیامی ضمن محکومیت حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک بر لزوم شناسایی و برخورد با فوریت با عوامل این شرارت تاکید کرد.

در متن پیام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: وقوع جنایت تروریستی حمله به مقر انتظامی شهرستان راسک، استان سیستان و بلوچستان ،که موجب شهادت و مجروحیت جمعی از کارکنان غیور و رشید فراجا شد،‌باعث تاثر فراوان گردید.

وی افزود: ارتکاب حوادث و جنایات تروریستی علیه امنیت و اقتدار این مرزوبوم از سوی دشمنان پلید و گروهک‌های تکفیری و شرور، تازگی نداشته و آنان همواره با اقدامات خود تلاش کرده‌اند در اراده ملت ایران خدشه وارد سازند، اما بدانند این تحرکات بی‌اثر، با مجازاتی سرسختانه پاسخ داده خواهد شد.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: لازم است نیروهای امنیتی وانتظامی به فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند.

قالیباف ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سربازان رشید و جان برکف به مقام معظم رهبری،‌فرماندهی انتظامی کشور ،مردم شریف سیستان و بلوچستان و خانواده معزز آنان، درجات رفیع و رضوان الهی برای شهیدان سرافراز و شفای عاجل مجروحان را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

به گزارش ایرنا، نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیروهای فراجا به شهادت و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha